فرمانده سپاه عاشورای استان در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز:

ولایت پذیری و عمل گرایی مهم ترین شاخصه یک سپاهی است/نوکری و خدمت به مردم بهترین نشان و مدال یک مسئول انقلابی

1399/11/04 - 11:46 - کد خبر: 36434 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: اصل ولایت فقیه و اطاعت از فرامین ولی فقیه، طبق آیات، احادیث و تأکید علمای دین بر همه ما واجب است.

به گزارش نصر، سردار عابدین خرم در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با بیان اینکه اهل عمل بودن، ولایت پذیری و ایثارگری از بارزترین اخلاقیات بسیجیان و سپاهیان است اظهار کرد: تمامی شهدای انقلاب از اول تا امروز، همین ویژگی ها را داشتند چرا که بدون داشتن چنین شاخصه هایی، فدا کردن جان و مال خود امکان پذیر نخواهد بود.
فرمانده سپاه عاشورای استان گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین نشان و مدال افتخار برای مسئولین است چرا که خدمت به مسلمین، اجری اخروی و عظیم پیش خداوند متعال دارد.
وی افزود: مسئولین و کارکنان در نظام جمهوری اسلامی ایران باید این نکته را به یاد داشته باشند که اولویت اصلی ما خدمت و رضایت مردم است و نگاه مادی و دنیوی جزء اولویت های آخر یک مسئول انقلابی است.
سردار عابدین خرم در ادامه با اشاره به تغییر و تحول صورت گرفته گفت : این تغییر و تحول در همه جا مرسوم و طبیعی است اما مهم تر اینکه هر جا و هر مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شد، با جان و دل در آن جایگاه، تلاش کنیم.
وی با تقدیر و تشکر از فعالیتها و اقدامات ارزنده سرهنگ پاسدار حسن صفدری، فرمانده اسبق سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: وی و تمام کارکنان خدوم سپاه ناحیه امامت، در طول این چند سال و به خصوص از زمان شیوع ویروس کرونا، خدمات شایسته و ارزشمندی برای مردم حوزه سپاه ناحیه امامت انجام دادند.

در هر نقطه ای از کشور که بخواهند، برای خدمت و جان فشانی آماده ام
فرمانده اسبق سپاه ناحیه امامت تبریز در آئین تکریم و تودیع خود با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: از روز اول با تکیه بر نیروهای داخلی خود سعی کردیم که امورات را پیش ببریم و همان نیروهایی که به آنها اعتماد شد، امروز جزء بهترین نیروهای سپاه ناحیه امامت هستند و برای هر مأموریتی آماده هستند.
سرهنگ پاسدار حسن صفدری افزود: افزایش تعداد حوزه های مقاومت و پایگاههای محلی ، فعالیت گسترده در حوزه بسیج کارگری و حل مشکلات مراکز صنعتی بزرگ ، اجرا و ساخت دهها خانه محروم، حل مشکلات زیر ساختی در محله های محروم حوزه سپاه امامت، اعطاء بیش از 5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، جمع آوری 6 میلیارد تومان کمک مردمی برای جبهه مقاومت، جمع آوری 1 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک مردمی برای سیل زدگان و 1 میلیارد و 500 میلیون تومان برای زلزله زدگان، اشتغال بیش از 1500 نفر در باغ معروف در قالب طرح هر خانه یک کارگاه قالی بافی، کسب عنوان های برتر در جشنواره مالک اشتر سپاه و جشنواره های استانی، تهیه و توزیع بیش از 120 هزار بسته معیشتی و .... از جمله فعالیت هایی است که می توان به آنها اشاره کرد.
وی ادامه داد: از سن 14 سالگی که به سپاه وارد شده ام تا کنون هیچ گاه اراده و انگیزه ام برای خدمت در سپاه، کم نشده است و امروز هم با همان انرژی و انگیزه حاضرم در هر نقطه از کشور بخواهند، برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عازم شوم.

باید فرهنگ بسیج و تربیت نسل سلیمانی ها را در جامعه گسترش دهیم
فرمانده جدید سپاه ناحیه امامت تبریز هم در این آئین گفت: یکی از نعمت های الهی برای ما وجود انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم طبق آیه (ثم لتسئلن یومئذ عن النعیم) در مقابل تمامی نعمت های خداوندی پاسخگو و شاکر باشیم.
سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل افزود: قطعا در روز قیامت از نعمت های الهی سوال خواهد شد و آن موقع همه مسئولین باید در قبال مسئولیت هایی که داشته اند پاسخگو باشند.
فرمانده سپاه ناحیه امامت با بیان اینکه کشتی انقلاب، طوفانهای پر تلاطمی را با موفقیت پشت سر گذاشته است گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری،  ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی با وجود انواع اقسام توطئه ها و فتنه ها چیزی شبیه به معجزه و نعمت الهی است.
سرهنگ پاسدار پور اسماعیل ادامه داد: وجود ولایت فقیه، ازعوامل اصلی و تاثیر گذار در بقا ، سربلندی و پیشرفت انقلاب اسلامی و به عنوان موتور محرکه انقلاب است.
وی در پایان خدمت در سپاه و بسیج که به عنوان ستون خیمه انقلاب محسوب می‌شوند را توفیق الهی دانست و گفت: رجاء واثق دارم که با عنایت خداوند باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم سربازی لایق و شایسته برای مقام معظم رهبری باشیم و بتوانیم فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) را با نشر فرهنگ بسیج و تربیت نسل سلیمانی ها در جامعه گسترش دهیم.
انتهای پیام/
ولایت پذیری و عمل گرایی مهم ترین شاخصه یک سپاهی است/نوکری و خدمت به مردم بهترین نشان و مدال یک مسئول انقلابی سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار