مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز:

وادی رحمت به شبکه فاضلاب شهری متصل می‌شود

1399/11/02 - 16:04 - کد خبر: 36361 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از اتصال وادی رحمت به شبکه فاضلاب شهری خبر داد.

به گزارش نصر، فرخ جلالی اظهار داشت: با عنایت ویژه دادستان محترم و همکاری آبفای آذربایجان شرقی، پسماندهای خروجی وادی رحمت به شبکه فاضلاب شهری متصل خواهد شد.
به گفته وی عملیات احداث شبکه فاضلاب وادی رحمت و اتصال به شبکه سراسری از سال آینده آغاز می شود.
جلالی با اشاره به دغدغه های بهداشتی در خصوص سرنوشت پسماندهای وادی رحمت یادآور شد: برای رفع نگرانی های موجود، ‌ مخازن سپتیک کلرزنی و دستگاه تصفیه با اوزون در خروجی فاضلاب این مجموعه نصب شده است.
وی ادامه داد: با اینحال، بر اساس نظر کارشناسان و تاکید مسئولان ذیربط، اتصال خروجی فاضلاب وادی رحمت به شبکه فاضلاب شهری در اولویت قرار دارد.
فرخ جلالی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه برای اجرایی کردن این پروژه تصریح کرد: جلسه این کارگروه با حضور مدیران و نمایندگان ارگان هایی چون آبفا، محیط زیست، راه و ترابری، شهرداری تبریز، شهرداری منطقه ۷ و سازمان آرامستان های شهرداری تشکیل و منجر به تصویب صورتجلسه نهایی شده است.
به گفته وی، بر اساس توافقات صورت گرفته مطالعات و اقدامات اولیه برای آغاز پروژه اتصال فاضلاب وادی رحمت به شبکه سراسری فاضلاب شهری به زودی آغاز می شود.
جلالی یادآور شد: بر اساس مطالعات مشترک کارشناسان آبفا و شهرداری، برای اتصال فاضلاب وادی رحمت به شبکه فاضلاب شهری، عملیات لوله گذاری به طول ۲۲۰۰ متر انجام خواهد شد.
بر اساس این گزارش، فاضلاب وادی رحمت پس از انجام مراحل تصفیه اوزون و مخازن سپتیک کلرزنی، به شبکه فاضلاب شهری متصل می شود.
انتهای پیام/
وادی رحمت به شبکه فاضلاب شهری متصل می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار