رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد:

کاهش 15 درجه‌ای دما در آذربایجان شرقی از فردا

1399/11/01 - 13:35 - کد خبر: 36280 نسخه چاپی

نصر: رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از کاهش 15 درجه‌ای دمای هوای استان از فردا خبر داد و گفت: با تشدید موج سرما از فردا دمای هوای استان، 10 تا 15 درجه سرد خواهد شد.

به کگزارش نصر، محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ورود سامانه‌ی فعال به استان از دو روز قبل، اظهار کرد: سامانه‌ی بارشی در استان امروز قوی‌ترین روز خود را سپری خواهد کرد و از بعد از ظهر امروز در اغلب نقاط استان، بارش باران و برف و کاهش نسبی دما رخ خواهد داد، به طوریکه با سرد شدن هوا، باران در برخی از شهرها به برف تبدیل می شود.
وی با بیان این‌که از فردا به تدریج با عبور سامانه بارشی از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود، افزود: از روز یکشنبه نیز به تدریج با عبور جبهه‌ی هوای سرد، افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود
وی با اشاره به بارش پراکنده‌ در اکثر شهرهای استان، گفت: شهرستان میانه با 13 درجه بالای صفر و شهر مرند با پنج درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای استان هستند.
امیدفر با بیان این‌که دمای فعلی تبریز پنج درجه بالای صفر بوده که دو درجه نسبت به روز گذشته، کاهش یافته است، گفت: طی 24 ساعت گذشته تبریز در گرم‌ترین زمان خود، هشت درجه بالای صفر و در سردترین زمان، دو درجه بالای صفر است.
وی یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته بیشترین بارندگی از شهرستان مرند با 10.2 میلی متر گزارش شده است.
انتهای پیام/
کاهش 15 درجه‌ای دما در آذربایجان شرقی از فردا خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار