فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی؛

مزرعه ۵۰۰ دستگاهی ماینر در ارومیه کشف شد

1399/11/01 - 13:31 - کد خبر: 36279 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت:۵۰۰ دستگاه ماینر که به صورت قاچاق در یکی از کارخانه‌های مرکز استان، ارومیه بارگزاری شده بود، شناسایی، کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر وجود مزرعه تولید بیت کوین در یکی از کارخانه ‌های ارومیه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند مزرعه بیت کوین را  شناسایی و محل نگهداری دستگاه های ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) را کشف کنند.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بازرسی ماموران  از این مزرعه، ۵۰۰ دستگاه ماینر قاچاق کشف و ضبط کردند.
سردار خرم نیا افزود: کارشناسان ارزش ریالی بیت‌کوین های کشف شده را ۳۷ میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به رصد اطلاعاتی و تعاملات صورت گرفته با شرکت توزیع برق استان و اخذ مجوز قضایی گفت: مأموران امنیت اقتصادی این شهرستان در این رابطه یک نفر متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.
بنا به این گزارش، به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجانغربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
انتهای پیام/
مزرعه ۵۰۰ دستگاهی ماینر در ارومیه کشف شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار