آیین تجلیل از رکورد دار جهانی/

گیتی موسوی، قوی ترین زن ایرانی در جهان

1399/11/01 - 13:00 - کد خبر: 36275 نسخه چاپی

نصر: گیتی موسوی، بانوی رکورددار تبریزی که رکورد جهانی کشیدن تریلر را دارد، رکوردی تازه در زمینه اسکات نشسته در سطح ملی و جهانی با وزن ۲۷۵ کیلوگرم به مدت زمان یک دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۷۵ صدم‌ثانیه به ثبت رساند وی همچنین ۱۱ تایر را در یک دقیقه جابه‌جا کرد.

به گزارش نصر، مراسم تجلیل از گیتی موسوی بانوی رکورد دار رشته های قدرتی آذرابیجان شرقی با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
"گیتی موسوی" با عنوان این که حجاب مانع از ورزش و ورزش های قدرتی برای بانوان نیست، گفت: می خواهم با رکورد زنی جهانی اسم کشورم را بر سر زبان ها جاری سازم و نگاه مغرضانه کشور های دیگر نسبت به حجاب زنان ایرانی را بشکنم.
وی با اشاره به این که از نظر روحی به دلیل درگذشت پدر خود در وضعیت مناسبی قرار نداشت، گفت: به وعده خود عمل کرده و رکورد زدم و می خواهم رکورد شکنی های خود را همچنان ادامه دهم.
موسوی با ابراز این که اولین رکورد خود کشیدن تریلی با 12 تن و 380 کیلو است، اشاره کرد: اسکوات نشسته و تایر دیگر رکورد های من است که می خواهم در 29 بهمن نیز رکورد دیگر را ثبت کنم.
"رقیه صادق زاده" مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به قابلیت‌ هایی که خانم موسوی دارد با مشاوره های صحیح می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.
وی عنوان کرد: امیدواریم با فراهم نمودن بسترهای مناسب در این رشته ورزشی، سایر علاقه مندان نیز بتوانند از این رشته به عنوان یک ورزشکار حرفه ای به فعالیت بپردازند.


 
"ایوب بهتاج"، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با قدردانی از زحمات مدیرکل امور بانوان استانداری عنوان کرد: از مدیرکل محترم امور بانوان استانداری استان به جهت توجه ویژه ای که به حوزه بانوان و پیشرفت آن دارد تشکر می کنم و از رئیس هیات همگانی و پرورش اندام استان که خانم موسوی را برای این رکورد شکنی حمایت کردند نیز قدردانم.
وی اظهار کرد: رکوردشکنی کار سهل و راحتی نیست و آمادگی روحی و فیزیکی بسیاری می طلبد که قهرمانان رشته های ورزشی باید از آن برخوردار باشند.
بهتاج با اشاره به این که حمایت از ورزشکاران وظیفه همه است، ادامه داد: از حامیان مالی خانم موسوی که کمک شایانی برای رکورد شکنی انجام دادند قدردانی می کنم و آرزوی توفیق برایشان دارم تا در آینده نه چندان دور شاهد درخشش این بانوی موفق باشیم.
در پایان مراسم با حضور  مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، از گیتی موسوی افتخار آذربایجان شرقی با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
 گیتی موسوی، قوی ترین زن ایرانی در جهان سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار