رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی؛

تریلرهای عبوری از آزادراه زنجان - تبریز به جاده قدیم هدایت می‌شوند

1399/11/01 - 11:31 - کد خبر: 36268 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: تریلرهای عبوری از آزادراه زنجان - تبریز به علت کولاک در محدوده ۳۰ کیلومتری این آزادراه به جاده قدیم میانه - تبریز هدایت می شوند اما کامیون‌ها می‌توانند ادامه مسیر دهند.

به گزارش نصر، سرهنگ رضا کریمی‌نژاد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این محدودیت از بستان‌آباد شروع و به روستای باباکندی در محدوده هشترود ختم می‌شود، بیان کرد: ادامه مسیر خودروهای سواری در این محدوده نیز با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
وی ادامه داد: این محدودیت با عادی شدن شرایط جوی لغو خواهد شد و رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند،  می‌توانند قبل از آغاز سفر از محدودیت‌های احتمالی اطلاع کسب کنند.
کلیه محورهای اصلی آذربایجان‌شرقی باز است اما در برخی از مسیرها تردد سواری با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است
وی یادآور شد: هم‌اکنون کلیه محورهای اصلی استان باز است اما احتیاط در رانندگی و پرهیز از سفرهای غیرضروری شرط عقل به شمار می‌رود.
آزادراه زنجان - تبریز که با عنوان آزادراه پیامبر اعظم(ص) نامگذاری شده، قسمتی از آزادراه تهران قزوین - زنجان - تبریز - بازرگان و بخشی از راه ابریشم محسوب می‌شود که عملیات احداث آن از سال ۱۳۷۵ آغاز شد؛ این آزادراه که نخستین آزادراه کوهستانی و یکی از عظیم‌ترین طرح‌های راهسازی کشور محسوب می‌شود، ۲۸۵ کیلومتر طول دارد.
انتهای پیام/
تریلرهای عبوری از آزادراه زنجان - تبریز به جاده قدیم هدایت می‌شوند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار