معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تاکید کرد:

ضرورت کاهش تردد شهروندان تبریزی در هنگام بارش برف

1399/10/29 - 22:48 - کد خبر: 36172 نسخه چاپی

نصر: معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به کاهش محسوس دما و احتمال بارش برف در روزهای پیش رو، بر ضرورت کاهش ترددهای غیر ضروری شهروندان در معابر شهر تاکید کرد.

به گزارش نصر، محمدرضا قربانیان تبریزی با اشاره به پیش بینی‌های انجام گرفته از سوی سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و کاهش محسوس دمای هوا در هفته جاری، گفت: برف روبی و یخ زدایی معابر در زمان بارش برف در صورت وجود ترافیک در مسیرها همواره با مشکل روبرو خواهد بود، از این رو از شهروندان درخواست می‌کنیم در حدامکان در مواقع بارش برف و فعالیت اکیپ‌های خدماتی از تردد غیر ضروری در معابر شهر خودداری کنند.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده شهروندان از لاستیک مناسب در مواقع برف و یخبندان برای جلوگیری از تصادفات ناخواسته و ایجاد مشکل در تردد وسایط نقلیه، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از آسیب‌های زیست محیطی، نمک پاشی و محلول پاشی در معابر یخ زدایی و برف روبی در ساعات اولیه بارش برف ضروری است که این امر نیز در صورتی تحقق می‌یابد که شاهد کاهش تردد در معابر باشیم.
وی هم‌چنین از آماده باش کامل و استقرار نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در زمان بارش برف و نزول رحمت الهی خبر داد و افزود: نیروهای خدمات شهری با اولویت استقرار در نقاط حساسی مانند زیرگذرها و محل‌های پر رفت آمد به صورت آماده باش در این مکان‌ها حضور دارند.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، قربانیان اظهار کرد: اتخاذ تصمیمات و تمهیدات لازم در خصوص مواجه با بارش برف و رفع آبگرفتگیهای احتمالی همواره مورد توجه ستاد معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز بوده است.
انتهای پیام/
 ضرورت کاهش تردد شهروندان تبریزی در هنگام بارش برف خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار