خبر/

دستگیری سارقان تابلو مزارهای وادی رحمت تبریز

1399/10/29 - 13:43 - کد خبر: 36138 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از شناسایی و دستگیری سارقان تابلوهای آلومینیومی مزارهای وادی رحمت خبر داد.

به گزارش نصر، فرخ جلالی در این خصوص اظهار کرد: در اغلب نقاط وادی رحمت، دوربین‌های نظارتی نصب و تخلفات احتمالی مانند سرقت اموال عمومی یا تابلوهای مزارهای این آرامستان رصد می‌شود.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری نیز هفت سارق تابلوهای آلومینیومی وادی رحمت شناسایی و توسط عوامل حراست در اختیار پلیس قرار داده شده‌اند.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز یادآور شد: اموال مسروقه معمولا بازپس گرفته شده یا توسط دستگاه قضایی، میزان جرائم و مجازات آن اعمال می‌شود.
وی با اشاره به اخباری که هر از چندگاه در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: اغلب موارد منتشر شده همان‌هایی هستند که قبلا هم منتشر شده و مورد جدیدی از سرقت گسترده اموال عمومی یا تابلوهای سر مزار نداشته‌ایم.
به گفته وی، آخرین سرقت از این آرامستان مربوط به دو ماه قبل بود که دو نفر در این ارتباط توسط عوامل حراست و همکاری کلانتری محل شناسایی و دستگیر شدند.
به نقل از روابط عمومی سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز، جلالی تاکید کرد: بخش عمده محوطه وادی رحمت توسط دیوارهای‌های بتنی محصور شده و با دوربین‌های نظارتی تحت کنترل قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه استفاده از تابلوهای آلومینیومی بر سر مزارهای متوفیان عادی مربوط به قبور قدیمی است، ادامه داد: برخی از خانواده‌های بازماندگان، خود راسا نسبت به برداشتن تابلوها و تعویض سنگ قبر اقدام می‌کنند.
انتهای پیام/
دستگیری سارقان تابلو مزارهای وادی رحمت تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار