پیش بازی تراکتور – استقلال:

نبرد انتقامی برای صدرنشینی

1399/10/29 - 13:09 - کد خبر: 36132 نسخه چاپی

نصر: تیم تراکتور از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در تبریز به مصاف استقلال تهران می رود.

به گزارش نصر، در حساس ترین دیدار هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم تراکتور در تبریز میزبان استقلال تهران خواهد بود؛ رقابتی که همواره جذابیت و حواشی خاص خود را دارد.
در این دیدار را که می توان یک  بازی انتقامی هم نامید، دو تیم برای صدرنشینی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در صورت برد می توانند مدعی کسب قهرمانی نیم فصل باشند.
تیم تراکتور که در در فینال جام حذفی فصل گذشته توانسته بود تیم تهرانی را شکست دهد و به صورت مستقیم  به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، امروز نیز در دیداری حساس برای صدرنشینی به مصاف شاگردان فکری خواهد رفت. پرشور های تبریزی که با 16 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند، در صورت برد استقلال می توانند با این تیم هم امتیاز شده و فاصله خود را با  صدر جدول کاهش دهند.
در آن سوی میدان، تیم استقلال که هفته گذشته در دربی تهران موفق شد در دقایق پایانی از شکست فرار کند، این هفته نیز باید در دیدار حساس به مصاف یاران مسعود شجاعی بروند که با انگیزه ترین تیم فصل هستند و بعد از اخراج منصوریان با ارائه بازی چشم نواز و هوادار پسند امید به کسب جام دارند. آبی های تهرانی امروز کار سختی مقابل تراکتور خواهند داشت؛ چراکه این تیم نسبت به استقلال فرصت استراحت بیشتری داشته و کاپیتان های این تیم  یعنی اشکان دژاگه و احسان حاج صفی که  همواره در مقابل  استقلال خوش درخشیده اند، علی رغم شایعه افکنی روزنامه ها به ترکیب این تیم بازگشته اند و باید دید بازهم مقابل  این تیم درخشان ظاهر خواهد شد یا خیر. علاوه بر این  بازیکنان، درخشش محمد عباس زاده و آمادگی بالای مسعود شجاعی از نکات مثبت این دیدار برای تراکتور خواهد بود. شاگردان فکری هم در 8 دیدار گذشته شکستی تجربه نکرده اند و در این دیدار برای حفظ این روند به مصاف تراکتور خواهند رفت. همچنین تیم استقلال با ثمر رساندن 13 گل در کنار صنعت نفت آبادان بهترین خط حمله لیگ را دارند و از این  نظر بسیار خطرناک به نظر می رسد.
دو تیم تا اینجای کار 19 بار به مصاف هم رفته اند که سهم تراکتور 8 برد و سهم استقلال 6 برد بوده و 5 بار هم به تساوی رسیده اند.
از نکات ویژه این دیدار به بازگشت پر حاشیه ترین بازیکن لیگ یعنی رشید مظاهری به تبریز اشاره کرد که در فصل گذشته در حساس ترین وقت ممکن این  تیم  را ترک و به تیم  رقیب پیوست.
لازم به ذکر است، تیم های استقلال و تراکتور از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز با  قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم خواهند رفت.

گزارش از حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
نبرد انتقامی برای صدرنشینی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار