مدیرعامل گروه صنعتی پامین در گفت و گو با "نصر" /

جعفری؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز: شفافیت در عملکرد، جوانگرایی و توجه به استارت آپ ها

1397/12/06 - 17:09 - کد خبر: 361 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل گروه صنعتی پامین توجه به استارت آپ ها و کسب و کارهای نوین را در فضای فعلی ضرورتی انکار ناپذیر عنوان کرد و افزود: بنگاهداری قدیمی دیگر رنگ باخته و باید تمام تلاش ها برای وارد کردن رویکردهای نوین کاری را به کار گیریم.

به گزارش نصر، "رضا جعفری" متولد سال 1350  رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی پامین، هدف از ورود به رقابت های اتاق بازرگانی، اعتقاد به مدیریت مشارکتی در فضای کسب و کار امروزی دانست و افزود: اتاق بازرگانی بزرگترین تشکیلات و سازمان مردم نهاد کشور محسوب می شود. اگر اتاق بازرگانی قوی باشد می تواند به عنوان یک پیش برنده و به عنوان یک محرک، بقیه سازمان های مردم نهاد وابسته به تشکل های کسب و کار را با خود همراه سازد. اتاق بازرگانی باتوجه به جایگاه قانونی اش می تواند جایگاه وافری در تسهیلات کسب و کار و رفع مشکلات و موانع تولیدی باشد.

جعفری با اشاره به اینکه باید دیپلماسی عملکرد اتاق تبریز شفاف تر از قبل باشد، تاکید کرد و گفت: لازم است هر15عضو اتاق با هم فکری و تعامل در راستای ایجاد فضایی شفاف در جهت منافع استان و تبریز اقدام نمایند؛ نباید دیوارهای اتاق از جنس سنگ و خشتی و آهنی باشد بلکه باید برای اعضایی که رای دادند و کارت بازرگانی دارند و کارشان کسب و کار است، دیواری از جنس شیشه فراهم سازند تا اعضاء نمایندگان انتخابی خود را در اتاق رصد کرده و به طور کامل از گزارش ها و صورت جلسه ها مطلع شوند. هدف هیئت نمایندگان انتخابی این است که با شفاف سازی، اهداف ارتقاء فضای کسب و کار استان را پیش ببرند.

مدیرعامل گروه صنعتی پامین به تاثیر نقش اتاق در توسعه اقتصاد استان خاطرنشان کرد و گفت: بی تردید اتاق یکی از مولفه های توسعه اقتصادی استان محسوب می شود چرا که مولفه های توسعه اقتصادی متعدد هستند که بخش بزرگ آن دست حاکمیت و دولت است در حالی که نمی توان نقش اتاق را در راستای توسعه اقتصادی نادیده گرفت. اعضای اتاق باید با مشورت و با ارائه نظرات کارشناسی و اجرایی بتوانند به حاکمیت در راستای تسهیل نمودن فضای کسب و کار کمک کنند.

جعفری تصریح کرد: ما در در فضای کسب و کار استان تولیدکنندگان بزرگی داریم ولی متاسفانه در اتاق ایران هیچ پست و جایگاهی در این خصوص وجود ندارد؛ یکی از آرزو و اهداف من، معرفی یکی از افراد منتخب شده در این اعتلاف به عنوان نائب رئیس و یا رئیس در اتاق ایران است چرا که این اتفاق، موجب فراهم آمدن فضای کسب و کار در منطقه می شود.

انتهای پیام/

جعفری؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز: شفافیت در عملکرد، جوانگرایی و توجه به استارت آپ ها نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار