رئیس‌ کل دادگستری استان:

تاسیسات برق آذربایجان شرقی باید به سامانه ضدسرقت مجهز شوند

1399/10/27 - 15:49 - کد خبر: 36047 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش سرقت از تاسیسات برق استان، گفت: این تاسیسات باید به سامانه های به روز ضد سرقت مجهز شوند.

به گزارش نصر، موسی خلیل اللهی روز شنبه در نشست بررسی موضوع سرقت تاسیسات و تجهیزات برق استان، اظهار داشت: در این رابطه نصب سیستم های هشدار دهنده برای پیشگیری از سرقت ها  بسیار موثر است و در شرایط کنونی ضرورت دارد.
وی با تاکید بر اینکه باید اطلس جامعی از مناطق وقوع سرقت در حوزه های قضایی مختلف آذربایجان شرقی تدوین و ابلاغ شود، افزود: با تدوین اطلس کامل، ضمن شناسایی و احصاء علل و روش های سرقت تاسیسات و تجهیزات برق، راهکارهای مناسب برای پیشگیری ارائه شود.
خلیل اللهی برقراری گشت های مشترک با همکاری تمام دستگاه ها و بهره مندی از ظرفیت گشت رضویون بسیج را ضروری دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه سرقت تاسیسات برق یک موضوع تخصصی بوده و سارق بدون آشنایی با سیستم های برق نمی تواند اقدام به سرقت کند، باید راهکارهای لازم برای مقابله با این مساله تعیین شود.
وی خاطرنشان کرد: افراد یا شرکت هایی که به منظور نگهداری تجهیزات و تاسیسات برق انتخاب می شوند باید دارای صلاحیت های لازم باشند که در این خصوص باید سوابق پیمانکاران و سیم بانان از طریق مراجع صاحب صلاحیت پیگیری و رصد شود.
رییس کل دادگستری استان بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از طریق رسانه ها به منظور پیشگیری از هر نوع سرقت تاکید کرد.
انتهای پیام/
تاسیسات برق آذربایجان شرقی باید به سامانه ضدسرقت مجهز شوند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار