مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی:

فعالیت‌ غیرضروری واحدهای تولیدی با نیاز به مصرف برق بالا تعلیق شود

1399/10/26 - 15:23 - کد خبر: 35982 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط به وجود آمده در مورد قطعی برق در کشور، گفت: باید هر گونه فعالیت غیر ضروری در واحدهای تولیدی که نیازمند مصرف برق زیاد است، تا زمان پایداری مجدد شرایط تعلیق شود.

به گزارش نصر، سید مرتضی نیرومند اسکویی در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت شرایط پیش آمده به جهت قطعی برق طی روزهای اخیر جز با مشارکت جمعی و یاری یکدیگر میسر نخواهد بود.
وی افزود: اولویت اول پیشگیری از بروز خاموشی‌ها یا کاهش تعداد آن‌ها است که در این خصوص لازم است تا هر گونه فعالیت غیر ضروری در واحدهای صنعتی تولیدی که نیازمند مصرف برق زیاد است تا زمان پایداری مجدد شرایط تعلیق شود.
وی گفت: تدابیر مقتضی جهت مواجهه با قطعی احتمالی برق در خصوص حجم مواد اولیه، مواد موجود در صف فرآیند تولید و محصولات نهایی اتخاذ شود، حداکثر صرفه جویی در مصارف برق تمام بخش‌های تولیدی، اداری، رفاهی و ... اعمال شود.
نیرومند اسکویی خاطر نشان کرد: در صورت الزام بر اعمال خاموشی و قطع برق نیز هماهنگی لازم با شرکت‌های توزیع برق به عمل آمده است، تا قبل از اعمال خاموشی، مراتب به نحو مقتضی به واحدهای صنعتی اطلاع رسانی شود.
به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، وی گفت: قطعا با یاری صنعتگران عزیز از شرایط پیش آمده عبور کرده و مجددا به حالت پایدار در تأمین و توزیع برق در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خواهیم رسید.
انتهای پیام/
 فعالیت‌ غیرضروری واحدهای تولیدی با نیاز به مصرف برق بالا تعلیق شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار