با حضور رئیس سازمان قصایی نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی انجام شد:

برگزاری نشست پیشگیری از جرم در پایگاه هوایی شهید فکوری

1399/10/25 - 23:54 - کد خبر: 35968 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی در جمع فرماندهان پایگاه شهید فکوری گفت: به برکت وجود فرماندهان مومن، مطیع ولایت و مقتدر در میدان نبرد، امروز کار سازمان قضایی نیروهای مسلح بیشتر از آنکه رسیدگی به جرایم باشد، پیشگیری از وقوع جرم است.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی نهاجا، حجه الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در نشست پیشگیری از جرم ویژه فرماندهان پایگاه شهید فکوری با گرامیداشت ایام دهه بصیرت و یادوخاطره شهید سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی در دفاع مقدس و حوادث مهم منطقه همچون جنگ ۳۳ روزه لبنان، ۲۲روزه غزه و جنگ با داعش حضور مستقیم و تاثیرگذار داشته است و یکی از دلایلی که دشمن نتوانسته  در منطقه به اهداف خود برسد، شخصیت شهید سلیمانی است که در سایه ایمان به خدا، پیروی از ولایت و عمل مقتدرانه در میدان نبرد، موجب تقویت اسلام و شکست دشمنان شده است.

وی افزود: به برکت وجود فرماندهان مومن، مطیع ولایت و مقتدر در میدان نبرد همچون شهید سلیمانی که در نیروهای مسلح کم نیستند، امروز کار سازمان قضایی نیروهای مسلح بیشتر از آنکه رسیدگی به جرایم باشد، پیشگیری از وقوع جرم است.

در ادامه این جلسه، راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه دستورات فرماندهان و لغو دستور در سطوح مختلف توسط رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تشریح و توضیح داده شد.

انتهای پیام/
برگزاری نشست پیشگیری از جرم در پایگاه هوایی شهید فکوری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار