مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در گفت و گو با نصر:

واحدهای صنعتی مصرف برق را کنترل کنند

1399/10/25 - 22:04 - کد خبر: 35963 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از واحدهای صنعتی خواست تا در شرایط فعلی بر مصرف برق کنترل داشته باشند.

به گزارش نصر، سید مرتضی نیرومند در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: مدیریت شرایط پیش آمده به جهت قطعی برق طی روزهای اخیر جز با مشارکت جمعی و یاری یکدیگر میسر نخواهد بود، اولویت اول پیشگیری از بروز خاموشی ها یا کاهش تعداد آن هاست که در این خصوص لازم است
وی ادامه داد: هر گونه فعالیت غیر ضروری در واحدهای صنعتی که نیازمند مصرف برق زیاد است تا زمان پایداری مجدد شرایط تعلیق گردد.
 نیرومند اظهار داشت: تدابیر مقتضی جهت مواجهه با قطعی احتمالی برق در خصوص حجم مواد اولیه، مواد موجود در صف فرآیند تولید و محصولات نهایی اتخاذ گردد، حداکثر صرفه جویی در مصارف برق تمام بخش های تولیدی، اداری، رفاهی و ... اعمال شود.
وی گفت: در صورت الزام بر اعمال خاموشی و قطع برق نیز هماهنگی لازم با شرکت های توزیع برق به عمل آمده است تا قبل از اعمال خاموشی، مراتب به نحو مقتضی به واحدهای صنعتی اطلاع رسانی صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی افزود: قطعا با سعه صدر و یاری صنعتگران عزیز از شرایط پیش آمده عبور نموده و مجددا به حالت پایدار در تأمین و توزیع برق در شهرک ها و نواحی صنعتی خواهیم رسید‌‌.
نیرومند خاطر نشان کرد: قطعی برق در روزهای اخیر ناشی ازمصرف بیش از اندازه گاز در مصارف خانگی، هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های برق انجام یافته  و سعی می شود قطعی های برق به حداقل مقدار رسیده و با زمان بندی‌های برنامه ریزی شده انجام گیرد.
وی ادامه داد: امیدواریم مردم و واحدهای صنعتی با رعایت و مصرف بهینه برق ؛ صنعت برق را یاری دهنددر این خصوص به ویژه واحدهای پر مصرف از جمله واحدهای فولادی بایستی مصرف برق خود را مدیریت نمایند و بخش‌های پرمصرف واحدهای خود را کاهش دهند. قطعاً با همکاری مردم به ویژه واحدهای صنعتی از این شرایط  نیز بدون ایجاد مشکلی عبور خواهیم کرد.
انتهای پیام/
واحدهای صنعتی مصرف برق را کنترل کنند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار