مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در گفتگو با «نصر» خبر داد؛

تداوم خاموشی های تبریز تا یک ماه آینده/ قطعی برق به دلیل محدودیت سوخت نیروگاه ها است

1399/10/25 - 18:35 - کد خبر: 35947 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: قطعی های برق در تبریز به دلیل محدودیت سوخت نیروگاه ها است.

به گزارش نصر، "عادل کاظمی" دقایقی پیش در واکنش به قطعی برق مناطق مختلف تبریز از جمله شهرک ها و مناطق صنعتی تبریز، به خبرنگار «نصر» گفت: قطعی های برق به دلیل محدودیت سوخت نیروگاه ها است و به دلیل عدم تخصیص سهمیه گاز به نیروگاه ها و محدودیت های زیست محیطی استفاده از سوخت مازوت، نیروگاه تبریز با همه ظرفیت خود کار نمی کند و به ناچار مجبور هستیم سهمیه هایی برای رعایت سقف مصرف انرژی برای مناطق مختلف تعیین کنیم.
 
وی افزود: اولویت مصرف برق به مصرف کنندگان خانگی تعلق دارد و به دلیل وابسته بودن سیستم گرمایش اکثر منازل به برق، اولویت تعدیل مصرف در روشنایی معابر، ادارات دولتی و واحدهای صنعتی است و از واحدهای صنعتی خواسته ایم 30 تا 40 درصد مصرف برق خود را کاهش دهند.
 
کاظمی ادامه داد: برنامه ای با همکاری خود واحدهای صنعتی در حال تنظیم است و اگر تعدادی از واحدهای صنعتی بتوانند به تعطیلات زمستانی یک هفته ای تا دو هفته ای بروند، خواهیم توانست مصرف برق را مدیریت کنیم تا خاموشی ها کاهش پیدا کند و امیدوارم این برنامه مدیریت انرژی تا شنبه پایان یابد.
 
وی در مورد مدت زمان محدودیت انرژی در تبریز اظهار کرد: پیش بینی می کنیم این شرایط 30 تا 40 روز آینده ادامه داشته باشد و امیدوارم با برطرف شدن مشکلات تامین انرژی نیروگاه ها، مشکل تامین برق برطرف شود.
 
انتهای پیام/
 
تداوم خاموشی های تبریز تا یک ماه آینده/ قطعی برق به دلیل محدودیت سوخت نیروگاه ها است محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  شهر وند   3 سالها پیش  

برق خانه های خالی را که چند سال است برای نوشتن کنتر باز نمیکنند از کابل اصلی قطع کنید چون در داخل از دستگاههای بیت کوین استفاده میکنند
پژوهشیار