خبر/

اعضای هیات مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران شاخه شمالغرب انتخاب شدند

1398/07/13 - 11:48 - کد خبر: 3580 نسخه چاپی

نصر: اعضای هیات مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران شاخه شمالغرب انتخاب شدند.

به گزارش نصر، نوبت اول مجمع عمومی و اولین دوره انتخابات هیئت مدیره شاخه شمالغرب انجمن مدیریت پروژه ایران که زیر نظر انجمن مدیریت پروژه اروپا (IPMA) است در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز برگزار شد.

در این جلسه در ابتدا دکتر سبزوی عضو هیات مدیره و رئیس شاخه های استانی انجمن مدیریت پروژه ایران عنوان کرد انجمن مدیریت پروژه ایران به عنوان بهترین NGO وزارت علوم و تحقیقات و فناوری شناخته شده است و در تمام کشور اعضای انجمن بطور جدی و مستمر  کارها را پیگیری می کنند و به زودی در تمام استانها شاخه های استانی انجمن راه اندازی خواهد شد.
عضو هیات مدیره انجمن گفت شاخه شمالغرب انجمن در بین شاخه های استانی بهترین عملکرد را داشته است، و امیدواریم با کمک همه دست اندرکاران حوزه مدیریت پروژه و مسئولین منطقه شاهد تحقق هر چه بهتر رسالت انجمن که همانا گسترش و ارتقاء سطح دانش مدیریت پروژه می باشد در این منطقه باشیم.
در ادامه آقای دکتر بهبودی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن ابراز خرسندی از تاسیس شاخه شمالغرب انجمن مدیریت پروژه ایران اظهار داشت مشاوران و پبمانکاران بازوان نظام عمرانی کشور هستند, انجمن مدیریت پروژه ایران نیز مشابه یک چنین کاربردی با رویکرد علمی دارد.

وی افزود حتما ظرفیتی که این مجموعه (شاخه شمالغرب ) ایجاد خواهد کرد می تواند به اجرای پروژه های منطقه با رویکرد علمی کمک نماید.
پس از وی دکتر جبارزاده عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و رئیس هیات موسس شاخه شمالغرب ضمن خیر مقدم و خوشامد گویی به تشریح فعالیتهای شاخه شمالغرب در طول مدت ۸ ماه فعالیت هیات موسس پرداختند و عنوان کردند اعضای انجمن مدیریت پروژه ایران در منطقه در طول این مدت به چهار برابر رسیده است.
وی در ادامه افزود: با تاسیس و تجهیز دفتر شاخه در مرکز رشد دانشگاه تبریز  فعالیتهای شاخه منسجم تر شده و ضمن فعال نمودن بخش مجازی و تبلیغات میدانی و مکاتبه با سازمانها و شرکتهای منطقه, با اینکه آموزش جزء وظایف تعریف شده هیات موسس نمی باشد لیکن جهت معرفی هر چه بیشتر انجمن به علاقه مندان, یک سری کلاسهای آموزشی برگزار گردید و امید است با مساعدت و حمایت همه عزیزان خصوصا مسئولین منطقه بتوانیم رسالت انجمن در منطقه پیاده گردد.
در انتها کاندیداهای عضویت در هیات مدیره پس از معرفی خود و انجام  رای گیری,  به ترتیب  یونس جبارزاده عضو هیات علمی دانشگاه تبریز,   ایوب علیون, لیلی اورندی,   ناصر خوزم و  نادر خانزاده  به عنوان اعضای هیات مدیره شاخه شمالغرب انجمن مدیریت پروژه ایران برای مدت دو سال انتخاب شدند.


شایان ذکر است شاخه شمالغرب انجمن مدیریت پروژه ایران به همت جمعی از علاقه مندان و فعالین این حوزه پس از برگزاری اولین جلسه هماهنگی تاسیس شاخه در محل شهرداری در آذر ماه ۹۷, فعالیت خود را بطور رسمی در بهمن ماه  با تشکیل هیات موسس در دانشگاه تبریز  آغاز کرد.

انتهای پیام/

اعضای هیات مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران شاخه شمالغرب انتخاب شدند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار