کریم صادق زاده:

حمایت از مشاغل و کارگاه‌های صنعتی شهید مدنی در دستور کار قرار دارد

1399/10/23 - 13:50 - کد خبر: 35797 نسخه چاپی

نصر: عضو هیئت رئیسه و دبیر کمیسیون عمران و ترافیک و حمل و نقل شورای شهر تبریز اعلام کرد: طرح ترافیکی، بهسازی معابر و حمایت از مشاغل و کارگاه های صنعتی شهید مدنی در دستور کار شهرداری و شورای شهر تبریز قرار دارد.

به گزارش نصر، کریم صادق زاده در جلسه مشترک با شهردار و معاونان منطقه هفت و اهالی شهرک صنعتی شهید مدنی اظهار داشت: طرح ساماندهی وضعیت شهرک شهید مدنی و کارگاه های این منطقه در قالب کارگروهی با مشارکت کسبه، صناف و اهالی به صورت جامع و کارشناسی شده در دست اقدام قرار دارد.
وی این طرح را شامل اجرای معماری اصولی، مبلمان شهری، طرح ترافیکی، بهسازی معابر و حمایت از مشاغل و کارگاه های صنعتی فعال عنوان کرد.
صادقزاده با اشاره به اینکه این ساماندهی با مشارکت همه جانبه مردم و با رضایت اهالی و کسبه منطقه اجرایی می شود، گفت: وضعیت خیابان های منتهی به کارگاه ها خوب و مطلوب نیست که راه دستترسی به کوی صنعتی و کارگاه های شهید مدنی ضروریست به عنوان نگین طلایی صنعت کلانشهر تبریز باشد.
عضو هیئت رئیسه همچنین به پیگیری ها و قدامات صورت گرفته در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با تلاش های اعضای هیئت رئیسه شورا و همکاری شهرداری منطقه هفت تبریز و اداره گاز، انشعاب گاز این شهرک در روزهای آتی به بهره برداری می رسد.
وی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از شهرداری منطقه هفت برای مشارکت در آبرسانی به این شهرک صنعتی و اقدامات صورت گرفته در راستای رشد و توسعه آن تاکید کرد: رمپ ورودی و خروجی کوی مدنی نیز از ضروریات توسعه این شهرک بوده که در راستای بهبود وضعیت این منطقه اجرایی می شود.
صادقزاده همچنین توجه به توسعه فضای سبز در حوزه این شهرک و اختصاص کپسول های آتش خاموش کن را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که با مشارکت شهرداری منطقه هفت و ساکنان منطقه عملیاتی خواهد شد.
انتهای پیام/
 حمایت از مشاغل و کارگاه‌های صنعتی شهید مدنی در دستور کار قرار دارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار