فرمانده سپاه عاشورا:

محدودیت‌ها مانع پیشرفت نظام اسلامی نمی‌شود

1399/10/23 - 09:51 - کد خبر: 35779 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به توسعه علمی و فناوری ایران طی سال‌های اخیر، گفت: محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه به هیچ عنوان مانع پیشرفت نظام اسلامی نمی‌شود.

به گزارش نصر، سردار عابدین خرم روز سه شنبه در آیین تجلیل از فرزندان نخبه پاسداران سپاه عاشورا، افزود: اگر ما تفکرات دینی را با پیشرفت علمی و فناوری در هم بیامیزیم همان عزتی که مد نظر رهبر انقلاب است، به نتیجه می ‌رسد.
وی اظهار داشت: وقتی می بینیم فززندان پاسدار چهره‌های نخبه علمی کشور هستند و به درجات بالای علمی رسیده اند برای همه بسیار لذت بخش و مسرت بخش است و وجود تک تک این جوان‌ها برای همه جامعه به خصوص  مقام رهبری که اینقدر نسبت به جایگاه علم توجه دارند، مایه افتخار است.
خرم ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب تمامی خاکریزها را طی 42 سال گذشته امتحان کرده و متوجه شده است که فزرندان ما به گونه‌ای تربیت شده اند که در مقابل دشمنان می ‌ایستند و با وجود اینکه از همه راه‌ها اقدام به توطئه‌ها کردند، اما ملت ایران با این همه تهدید و توطئه ‌ها به پیشرفت‌های زیاد و غیر قابل چشم پوشی رسیده است.
وی با گرامیداشت یاد و نام سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: این سردار بزرگوار هم در دوران حیات شخصی و اجتماعی خود استکبار را شکست داد و هم با شهادتش موجب شکست هیمنه استکبار در جهان شد.
خرم با بیان اینکه دنیای امروز به شخصیت و راه و منش سردار شهید سلیمانی غبطه می خورد، یادآور شد: ایشان امنیت، آرامش، عزت و قدرت برای ملت ایران در زمان خدمتشان و بعد از شهادتشان آفریدند.
وی با بیان اینکه دانشمندان بزرگ ایران اسلامی توسط صهیونیست‌ها ترور و شهید می شوند، اظهار داشت: این شهدا نخبگان و برجستگان علمی کشور مان بودند و آنچنان جایگاه‌ علمی و معنوی پیدا می‌کنند که استخوان در گلوی دشمنان می‌شوند و دشمن تلاش می‌کند تا این دانشمندان را ترور کند.
به گزارش ایرنا، در این آیین از دارندگان رتبه های برتر کنکور سراسری دانشگاه ها، نخبگان علمی و مخترعان فرزندان پاسداران سپاه عاشورا با اهدای هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/
محدودیت‌ها مانع پیشرفت نظام اسلامی نمی‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار