وزیر آموزش و پرورش:

کادر اداری مدارس از اول بهمن به استثنای مناطق قرمز حضوری می‌شوند

1399/10/21 - 19:47 - کد خبر: 35689 نسخه چاپی

نصر: وزیر آموزش‌وپرورش گفت: از ابتدای بهمن‌ماه، کادر اداری و اجرایی تمام مدارس کشور به‌استثنای مناطقی که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، موظف به حضور در مدارس هستند.

به گزارش نصر، محسن حاجی میرزایی عصر یکشنبه در خصوص آخرین تصمیم ستاد ملی کرونا برای بازگشایی مدارس در مناطق آبی و زرد اظهار کرد: در ستاد ملی کرونا در مورد بازگشایی مدارس پس از بررسی‌های لازم سه تصمیم مجزا گرفته شد.
وی در گفت و گویی تصمیم اول ستاد ملی کرونا را چنین بیان کرد: مدارس به‌عنوان حلقه‌های ارتباطی بین آموزش‌وپرورش و خانواده‌ها هستند و تنها از طریق برقرار شدن این ارتباط است که می‌توانیم از کیفیت آموزش در کشور مطمئن شویم.
حاجی میرزایی آموزش باکیفیت در پایه‌های اول و دوم مقطع ابتدایی را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: دومین تصمیم ستاد ملی کرونا در رابطه با نحوه آموزش پایه‌های اول و دوم مقطع ابتدایی بود. آموزش مجازی عملاً برای پایه‌های اول و دوم مقطع ابتدایی، آموزش مناسبی نیست به همین منظور تمام مدارس این دو پایه در شهرهای زرد و آبی به‌صورت حضوری برگزار می‌شوند.
وی ادامه داد: در مدارسی که دانش آموزان در کلاس‌های درس این دوپایه بالاتر از ۱۰ نفر هستند، لازم است دانش آموزان با برنامه‌ریزی مدیران مدارس، در روزهای هفته توزیع شوند. مدیران دقت کنند تا همه دانش آموزان از آموزش حضوری بهره‌مند شوند.
وزیر آموزش و پرورش  با اشاره به سومین تصمیم ستاد کرونا در بازگشایی مدارس گفت: در مدارسی که کمتر از ۵۰ نفر دانش‌آموز دارند، تصمیم بر این است که تمام مقاطع به‌صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.
حاجی میرزایی ادامه داد: مهم‌ترین نکته در بازگشایی مدارس، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری کلاس‌های حضوری با تعداد تنها ۱۰ نفر از دانش آموزان است. مدیران مدارس موظف هستند از امروز تا اول بهمن‌ماه در این زمینه برنامه‌ریزی کنند و با آگاه کردن خانواده‌ها، نحوه برگزاری کلاس‌های حضوری را به اطلاع آنان برسانند.
انتهای پیام/
 کادر اداری مدارس از اول بهمن به استثنای مناطق قرمز حضوری می‌شوند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار