رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی مطرح کرد:

تبریز، دومین شهر برج‌ساز و بلندمرتبه ساز کشور

1399/10/21 - 11:24 - کد خبر: 35652 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تبریز پس از تهران دومین شهر برج‌ساز و بلندمرتبه ساز کشور است، گفت: این صنعت ده‌ها هزار نفر را در استان مشغول به‌کار کرده و با نظارت و مهندسی، موجب استحکام بناها و استانداردسازی و همچنین کمتر شدن خطرات احتمالی زلزله شده است.

به گزارش نصر، علی طوماری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه سازمان، ادامه داد: اعضای جدید هیات رئیسه سازمان همانند دوره‌های قبل تلاش خواهند کرد تا ارتقای جایگاه مهندسی استان و نیز افزایش سطح آگاهی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی ادامه داد: عملکرد سازمان در حوزه فنی و مهندسی و ارایه خدمات در شان مردم استان یکی از اهداف اصلی اعضای هیأت مدیره و هیات رئیسه سازمان است.
طوماری، موضوع ایجاد شفافیت و ارتباط صادقانه با اعضای سازمان را از مهمترین شاخصه‌های هیأت مدیره دوره هشتم هیأت مدیره و تنها راه مقبولیت در بین اعضای سازمان عنوان کرد.
 وی با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در طول دو سال دوره هشتم، اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی پس از تهران بیشترین مهندس را با تعداد بیش از32000 نفر در همه رشته‌ها دارا بوده و وجود مراکز علمی، فنی، دانشگاهی و نیروی انسانی متخصص و کاردان موجب رونق صنعت ساختمان‌سازی در استان شده است
انتهای پیام/
تبریز، دومین شهر برج‌ساز و بلندمرتبه ساز کشور خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار