مدیرعامل گروه صنعتی نجاتی- آناتا در گفت و گو با "نصر"/

نجاتی؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز:ما سیاست را به سیاستمداران واگذار کرده ایم؛ وظیفه ما صنعت و تولید است

1397/12/06 - 16:09 - کد خبر: 356 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل گروه صنعتی نجاتی_آناتا و کاندیدای نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: هدف از ماموریت در اتاق استان، تلاش و پیگیری برای مطالبه خواسته های مشروع بخش خصوصی از حاکمیت،

تقویت کمیت و کیفیت ارائه خدمات متنوع حرفه ای به اعضاء با هدف توسعه پایدار اقتصادی، رشد و بالندگی فعالان کسب و کار و ارتقاء استانداردهای زندگی در استان می باشد. ما سیاست را به سیاستمداران واگذار کرده ایم و وظیفه ما در اتاق توسعه صنعت، تولید، تجارت وفعالیت اقتصادی است.

به گزارش نصر، علی سالک نجات ( نجاتی ) متولد شهر تبریز، موسس و مدیر عامل گروه صنعتی نجاتی – آناتا و نیز مجتمع سیلو آسیاب آذربایجان توانسته است ضمن اشتغال زائی برای بیش از سه هزار و 500 نفر در این مجموعه با تولید انواع محصولات شیرینی و شکلات سهمی در کار آفرینی داشته و با ایجاد 27 شعبه توزیع پخش مستقیم محصولات و انجام صادرات به بیش از 60 کشور جهان و کسب 10 بار مقام صادر کننده نمونه کشوری با سیاست توسعه صادرات غیرنفتی همگام گردد.

وی علاوه بر موارد فوق عناوین واحد نمونه صنعتی و استانداردکشوری ، پیشکسوت صنعت کشور و کارآفرین نمونه کشوری را در کارنامه خود دارد.

این شخصیت پیشکسوت صنعتی در دوره های قبلی و جاری هیئت مدیره اتاق با هدف ارائه خدمات تسهیل مطالبات تولید کنندگان وتجار استان از دستگاه های اجرائی و دولتی اهتمام داشته است.

وی به هدف از ورود به رقابت های اتاق بازرگانی اشاره کرد و گفت: با توجه به اصل و ماهیت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن وکشاورزی که به عنوان تشکل و نهادی مدنی که در آن تجار عمده و صاحبان صنایع برای هماهنگی فعالیت‌های خود با نهادهای دولتی برای تسهیل امور تلاش می‌کنند، اینجانب با شناختی که از  دوستان وهمراهان ائتلاف  " اتاقی برای فردا "  دارم و بر درایت و تخصص آنان ایمان کامل دارم ضمن همراهی با این عزیزان و اعتقاد بر اصل شایسته سالاری چنانچه در دوره ها وسنوات قبل خط مشی و اهداف خاص در جهت ایجاد و حفظ منافع، دفاع و احقاق مطالبات صاحبان صنایع و تجار استان مد نظر اعضای محترم هیئت مدیره اتاق بوده، امید است با حضور اعضای ائتلاف ، به لطف حق در دوره آتی نیز با استمرار وپیگیری اهداف قبلی، با تبین واتخاذ تدابیر لازم وراهکارهای مناسب و عملی جدید بتوانیم هیئت مدیره ای فعال، کارآمد و مجری در تسهیل وتحقق حقوق سنگر بانان جبهه تولید وتجارت استان در برهه خطیر اقتصادی داشته باشیم.

نجاتی تصریح کرد: هدف اصلی و ماهیت اتاق، محلی متمرکز برای ارجاع مطالبات و خواسته های مشروع تولید کنندگان وتجار و بررسی و انتقال قانونی و سهل تر به نهادهای دولتی و پیگیری است؛ وجود هیئت مدیره نیز در ساختار اتاق وظیفه مهم  نظارت کلی و تدوین و ارائه راهکار های حل مشکلات پیش رو می باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی نجاتی_آناتا اذعان کرد: ماموریت اتاق استان تلاش و پیگیری برای مطالبه خواسته های مشروع بخش خصوصی از حاکمیت، تقویت کمیت و کیفیت ارائه خدمات متنوع حرفه ای به اعضاء با هدف توسعه پایدار اقتصادی، رشد و بالندگی فعالان کسب و کار و ارتقاء استانداردهای زندگی در استان می باشد.

نجاتی به اثرگذاری نقش اتاق در توسعه اقتصاد استان اشاره کرد و گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با قدمت قریب به 90 ساله خود، تشکلی مدنی است که به اهتمام همه دست اندرکاران اقتصاد استان بمثابه اتاق فکر و تعامل اعضای محترم و پل ارتباطی موثر بین بخش خصوصی ونهادهای دولتی است.

این پیشکسوت صنعت کشور ادامه داد: نقش اتاق همواره با حضور، همدلی و  همراهی صمیمانه اعضای آن  بعنوان کلید و راهگشا در امور و ارائه راهکار و رفع موانع و بوروکراسی از پیش پای تجار وصاحبان صنایع ومعادن و فعالان حوزه کشاورزی بوده است و بی تردید تمام این تلاش ها با هدف توسعه اقتصادی می باشد چرا که رفع یک مانع یا مشکل، گامی بسوی توسعه، اشتغال زائی و رونق اقتصادی است.

انتهای پیام/

نجاتی؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز:ما سیاست را به سیاستمداران واگذار کرده ایم؛ وظیفه ما صنعت و تولید است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار