تراکتور - پارس جنوبی جم/

جدال تراکتوری‌های قدیم و جدید

1398/07/11 - 14:43 - کد خبر: 3559 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال تراکتور از هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور فردا میزبان تیم پارس جنوبی جم است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، تیم تراکتور در ایستگاه ششم، روز جمعه (12 مهر ماه) از ساعت 18:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان پارس جنوبی جم است و شاگردان دنیزلی به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی و یکه تازی در صدر جدول هستند.

امسال تراکتور از نظر امتیازگیری بهترین شروع خود در لیگ برتر طی هفت سال گذشته را به ثبت رسانده و با 11 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به صدرنشین لیگ، در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

همچون روند امتیازگیری، نمایش فنی تراکتور نیز هفته به هفته بهتر شده و این روزها پای مهاجمان تیم هم به گلزنی باز شده و طی هفته گذشته تیم تمرینات شادابی را پشت سر گذاشته است. حمایت هواداران در بازی روز جمعه می‌تواند کمک حال شاگردان دنیزلی در ارایه بازی زیبا و کسب سه امتیاز باشد؛ در سوی دیگر کار را برای رقبا سخت می‌کند.

پارس جنوبی این فصل را با هدایت فراز کمالوند شروع کرده و با شش امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد، این تیم آمار سه تساوی، یک پیروزی و یک شکست و همچنین شش گل زده و شش گل خورده را ثبت کرده است.

بازی روز جمعه را می‌توان تقابل تراکتوری‌های قدیم و جدید هم تلقی کرد؛ به طوری که فراز کمالوند، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، محمد نوری و علی عبداله‌زاده سابقه کار در تراکتور را در کارنامه دارند؛ همچنین از بین بازیکنان تراکتور هم ایمان سلیمی و میثم تیموری از پارس جنوبی جم به فوتبال ایران معرفی شده‌اند.

این دو تیم تاکنون چهار بار در تاریخ لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که سه بازی به تساوی رسیده و در یکی از دیدارها هم تراکتور موفق به پیروزی شده است.

با توجه به نزدیکی سطح تیم‌ها در لیگ نوزدهم، تراکتور کار آسانی مقابل پارس جنوبی نخواهد داشت و در این بین حضور پرشورها می‌تواند برگ برنده شاگردان دنیزلی در این بازی خانگی باشد؛ انتظار می‌رود هواداران، تراکتور را در مسیر قهرمانی تنها نگذارند.

انتهای پیام/

جدال تراکتوری‌های قدیم و جدید نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار