مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس:

تعویض پلاک و پروانه تردد خودروهای ارس پلاک حضوری انجام می شود

1399/10/19 - 12:09 - کد خبر: 35533 نسخه چاپی

نصر: مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مالکان خودروهای ارس پلاک برای تعویض پلاک، صدور پروانه تمدید تردد خودروها یا نقل و انتقال آن به مرکز امور خودرویی ارس مراجعه کنند.

به گزارش نصر، کاظم حاجی پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری و هماهنگی پلیس راهور آذربایجان شرقی، از شانزدهم دی ماه صدور پروانه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد ارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با مراجعه و حضور مالکان خودروها در مرکز امور خودرویی ارس انجام می شود و اشخاص می توانند با مراجعه به آن برای تمدید پروانه اقدام کنند.
حاجی پور افزود: علاوه بر صدور پروانه تردد خودروها، انجام مراحل نقل و انتقال خودروهای ارس پلاک و نیز تعویض پلاک خودروها نیز از ابتدای شانزدهم دی ماه بصورت حضوری در این مرکز انجام می شود.
وی اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای کاهش مراجعات مردمی، پروانه‌های تردد خودروهای پلاک ارس بصورت مجازی و بدون محاسبه عوارض دیرکرد تمدید شد و نیازی به حضور مالکان خودروها نبود، ولی از ابتدای شانزدهم دی ماه امسال با رعایت استانداردهای بهداشتی ابلاغ شده و اجرای کامل پروتکل بهداشتی این اقدامات بصورت حضوری انجام می شود.
به گزارش ایرنا، منطقه آزاد ارس در شمالغرب کشورمان و در مجاورت جمهوری آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته است و با وسعت ۵۱ هزار هکتار ۱۳۷ کیلومتر با تبریز فاصله دارد. 
انتهای پیام/
تعویض پلاک و پروانه تردد خودروهای ارس پلاک حضوری انجام می شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار