رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

۱۰۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی بهره برداری می‌شود

1399/10/18 - 20:00 - کد خبر: 35516 نسخه چاپی

نصر: رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه از سال ۹۶ قرارداد ۲۳۳ طرح بهداشتی و درمانی در استان آذربایجان‎ شرقی بسته شده است، گفت: ۱۰۰ طرح اجرایی شده تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش نصر، محمدحسین صومی در حاشیه بازدید از روند اجرای بیمارستان جدید عجب شیر اظهار کرد: این بیمارستان با پیشرفت ۸۵ درصدی و خانه بهداشت هرگلان جزو این طرح هاست و تا ۲ ماه آتی به بهره برداری خواهند رسید.
وی با بیان اینکه تا کنون برای بیمارستان جدید حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: این بیمارستان دارای بخش های تخصصی داخلی زنان و زایمان، مراقبت های ویژه، کلینیک های فوق تخصصی، آزمایشگاه ها، بخش نوزادان و کودکان و درمانگاه های تخصصی است.
وی بر ضرورت ایجاد پدهلکوپتر در بیمارستان های در حال احداث استان آذربایجان شرقی از جمله آذرشهر و عجب شیر تاکید کرد و افزود: این شهرستان ها با توجه به نیاز های فوریتی پزشکی بیشترین مراکز استفاده از اورژانس هوایی هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با انتقاد از کیفیت نامطلوب خدمات بیمارستان فعلی این شهرستان، شتاب بخشی در ساخت بیمارستان جدید را خواستار شد و افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع باز زیربنای هشت هزار و ۶۷ مترمربع در چهار طبقه در حال احداث است.
انتهای پیام/
۱۰۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی بهره برداری می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار