محمدباقر قالیباف؛

دیوانسالاری مهمترین عامل عدم موفقیت کشور در برخی از موارد است

1399/10/18 - 13:14 - کد خبر: 35490 نسخه چاپی

نصر: رئیس مجلس شورای اسلامی دیوانسالاری را مهمترین عامل عدم موفقیت کشور در برخی از موارد عنوان کرد و گفت: دیوانسالاری امروز باعث ناکارآمدی شده است.

به گزارش نصر، محمد باقر قالیباف پیش از ظهر پنج شنبه در جریان سفر خود به چهارمحال و بختیاری در نشست با امام جمعه شهرکرد دیوانسالاری را مهمترین عامل عدم موفقیت کشور در برخی از موارد دانست و تصریح کرد: دیوانسالاری امروز باعث ناکارآمدی شده، البته سوءمدیریت هم در این موضوع تأثیرگذار است و اگر سوء‌مدیریت نبود دیوانسالاری در هم می‌شکست.
وی گفت: شهیدان فخری‌زاده و حاج قاسم سلیمانی اولین کارشان شکستن همین دیوانسالاری بود.
مسئولان باید با تمام توان در مسیر اثبات کارآمدی دین در جامعه حرکت کنند
وی با اشاره به فعالیت‌های مجلس در حوزه‌های فرهنگی افزود: در شرایط کنونی موضوعاتی نظیر خانواده و جمعیت، سبک زندگی و اوقات فراغت، فضای مجازی چه به لحاظ محتوایی و چه به لحاظ زیرساختی از جمله دغدغه‌های جدی مجلس در حوزه فرهنگی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز رفتار ما در حوزه فرهنگ به رفتاری پیمانکاری تبدیل شده در صورتی که این کار باید از دل باشد، بیان کرد: کار فرهنگی باید از دل باشد و کار فرهنگی که از جنس ارتزاق باشد مؤثری نیست.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم عمل مسئولان را می‌بینند، تاکید کرد: مردم از مسئولان عمل می‌خواهند و باید به این باور برسیم که مردم حرف کسی را قبول نمی‌کنند با وجود اینکه فرد خوبی باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر فردی می‌گوید انقلابی و ارزشی هستم باید قادر باشد کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برساند و اگر جدای این باشد به دین ظلم کرده است.
وی اظهار داشت: تمام مسئولان باید با تمام توان در مسیر اثبات کارآمدی دین در جامعه حرکت کنند.
انتهای پیام/
دیوانسالاری مهمترین عامل عدم موفقیت کشور در برخی از موارد است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار