نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:

کشتارگاه صنعتی تبریز می‌تواند یک الگو برای کل کشور باشد

1399/10/18 - 11:57 - کد خبر: 35480 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کشتارگاه صنعتی تبریز می‌تواند در کل کشور به عنوان الگوی دیگر کشتارگاه‌های مدرن و صنعتی معرفی شود تا دیگر واحدها نیز از اصول مبتنی بر دانایی و نگاه فنی در تمامی امورات بهره برده و با اجرا شدن بحث ارزشمند شناسنامه دار کردن دام‌های استحصالی در سراسر کشور، شاهد قطع دست سودجویان در این خصوص باشیم.

به گزارش نصر، روح الله متفکر آزاد در بازدید از کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های موثر انجام گرفته در این کشتارگاه، گفت: اقداماتی که در این کشتارگاه صنعتی انجام میگیرد، نقش تاثیرگذاری در امنیت غذایی مردم داشته است که امیدواریم با تداوم آن، به عنوان یک الگو و پیروی دیگر مجموعه‌های تولیدی گوشت شاهد موفقیت‌های روز افزونی در این عرصه باشیم.
وی میزان نگرش علمی و فنی در کشتارگاه تبریز را ستودنی دانست و افزود: بحث شناسنامه دار کردن گوشت‌های استحصالی، اهمیت تکریم مراجعه کنندگان و مصرف کننده در مجموعه‌ای را نشان می‌دهد که به صورت مستقیم با بهداشت و امنیت غذایی مردم سر و کار دارد.
وی اضافه کرد: افزایش چشمگیر آمار کشتار در وضعیت کنونی، تمهیدات حساب شده‌ای را می‌طلبد که کشتارگاه تبریز با استفاده حداکثری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، توانسته است تا در تنظیم بازار گوشت نیز نقش موثری را ایفا کند.
متفکرآزاد در خاتمه ضمن تبریک موفقیت‌های کسب شده در این مجموعه تولیدی، تاکید کرد: احترام به شعور مخاطب بسیار حائز اهمیت است و اقداماتی که در این مجموعه مشاهده می‌شود نیز بر مبنای مشتری مداری و تکریم مصرف کننده بوده و کار بسیار ارزشمندی است.
انتهای پیام/
 کشتارگاه صنعتی تبریز می‌تواند یک الگو برای کل کشور باشد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار