مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي:

راه دسترسی شهرک شهید سلیمانی به آزادراه تبریز- سهند در حال اصلاح

1399/10/17 - 11:53 - کد خبر: 35407 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: اصلاح هندسی راه دسترسی شهرک شهید سلمیانی به آزادراه تبریز - سهند برای تردد ایمن خودروها در حال انجام است.

به گزارش نصر، سیدمرتضی نیرومند اسکویی  در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به مشکلاتی که پس از افتتاح آزادراه تبریز - سهند در این مسیر به وجود آمد، افزود: به منظور استاندارد سازی بیشتر و ارتقای سطح ایمنی مسیرهای ورودی و خروجی از شهرک شهید سلیمانی به این آزادراه، رمپ های ورود و خروج با استفاده از تقاطع شهرک اندیشه و بر اساس نقشه مصوب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حال اصلاح است.
وی با بیان اینکه هم اکنون پیمانکاران این شرکت در این محل مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: در این طرح پل هشت متری واقع در مسیر به عرض ۱۲ متر و بیشتر از حد استاندارد تعریض می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: با اصلاح رمپ های ورودی و خروجی و تعریض پل، دیگر مشکلی از نظر استاندارد هندسی مسیر برای ورود و خروج خودروها از شهرک شهید سلیمانی به این آزادراه وجود نخواهد داشت.
نیرومند اسكويي با قدردانی از همکاری مجری آزادراه تبریز - سهند با این شرکت در اجرای این طرح، ادامه داد: شرایط جوی حاکم بر منطقه مانع از پیشرفت سریع عملیات اجرایی بوده که به محض مساعد شدن شرایط جوی اصلاح و استاندارد سازی این مسیر به سرعت بیشتری تکمیل می شود.
وی یادآوری کرد: تا زمان تکمیل این طرح و برای اینکه مشکلی در ورود و خروج خودروها از این شهرک به آزادراه ایجاد نشود اقدام به ایجاد سرعت گیر در محل و هدایت مسیر خودروها با نصب موانع و علایم راه در این منطقه شده است.
نیرومند اسكويي افزود: راه دسترسی موجود از شهرک شهید سلیمانی به آزادراه تبریز - سهند چند سال قبل نیز از سوی ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای، دستگاه های ذیربط و شرکت عمران شهر جدید سهند مصوب شده بود که اکنون با نظر مجری این آزادراه محل دسترسی آن با اصلاح مسیر از تقاطع شهرک اندیشه فراهم می شود.
انتهای پیام/
 راه دسترسی شهرک شهید سلیمانی به آزادراه تبریز- سهند در حال اصلاح نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار