سرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه؛

جدایی بازیکنان دورنای ارومیه بدون رضایت‌نامه امکان‌پذیر نیست

1398/07/11 - 12:08 - کد خبر: 3540 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه گفت: جدایی بازیکنان این تیم و پیوستن به سایر تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر کشور بدون رضایت‌نامه این باشگاه امکان‌پذیر نیست.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمد وکیلی امروز در گفت و گویی افزود: تمامی بازیکنان فصل گذشته تیم والیبال دورنای ارومیه جز رضا رضایی قرارداد سه ساله با باشگاه امضا کرده‌اند و در صورتی می‌توانند از این تیم جدا شوند که از مسئولان رضایت‌نامه دریافت کنند.

وی بیان کرد: البته انتظار می‌رود بازیکنان با رضایت قلبی در اختیار تیم باشند و جدا شدن از تیم نیز مراحل قانونی دارد که باید طی شود تا کار به کمیته انضباطی و جریمه های ورزشی کشیده نشود.

سرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه با اشاره به اینکه تمرینات اولیه و آماده‌سازی این تیم برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ از ۲۱ شهریور ماه امسال با حضور ۱۰ بازیکن بومی آغاز شده است، گفت: تمرینات اصلی این تیم از روز دوشنبه هفته آینده ۱۵ مهرماه جاری شروع می‌شود.

وکیلی با قدردانی از زحمات یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی برای حل مسایل و مشکلات تیم دورنای ارومیه، ادامه داد: تامین هزینه‌های جاری تیم و جذب حامیان مالی خصوصی از جمله مواردی است که مسئولان در راستای حل آن تلاش می‌کنند.

وی افزود: تمامی بازیکنان جز کاپیتان سال گذشته تیم دورنای ارومیه ترکیبی از بازیکنان نوجوان و زیر ۱۸ سال بودند و بدون شک امسال از تجربیات ارزشمندی برای حضور در لیگ برتر ایران برخوردار هستند.

وکیلی در خصوص پیوستن بردیا سعادت پشت خط زن ملی پوش تیم دورنا به جمع بازیکنان تیم شهرداری ارومیه گفت: سعادت نیز باید به تبع قرارداد سه ساله ای که دارد نظیر سایر بازیکنان برای جدایی از تیم دورنا از مسئولان این باشگاه رضایت‌نامه دریافت کند.  

۸۰ درصد ترکیب تیم دورنا را بازیکنان تیم ملی نوجوانان تشکیل داده است که هشت بازیکن آن از والیبالیست‌های شهر ارومیه هستند.
هدایت تیم والیبال دورنای ارومیه را در سال گذشته «محمد وکیلی» بر عهده داشت و تنها بازیکن جوان این تیم «رضا رضایی» ۲۰ ساله بود.
هدف از تشکیل این تیم پشتوانه‌سازی برای آینده والیبال کشور و آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان ایران برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

جدایی بازیکنان دورنای ارومیه بدون رضایت‌نامه امکان‌پذیر نیست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار