اعمال مساعدت مالی به کارکنان آرامستان ها تصویب شد

1399/10/17 - 09:58 - کد خبر: 35395 نسخه چاپی

نصر: لایحه شهرداری تبریز در خصوص اعمال مساعدت مالی به مبلغ یک میلیون تومان ماهانه به کارکنان سازمان آرامستان‌های تبریز تا ۶ ماه به تصویب رسید.

به گزارش نصر، محمد باقر بهشتی در این خصوص گفت: در کمیسیون برنامه و بودجه مصوب شد کارکنان بخش خدماتی و اداری در آرامستان های شهرداری تبریز ماهانه ۱ میلیون تومان و تغسیل تکفین و تدفین کنندگان ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا پایان کرونا دریافت کنند.
عبداله تقی‌پور نیز اظهار داشت: ۲۰۴ نفر در آرامستان شاغل هستند که ۷۰ نفر از آنها مستقیم در تغسیل و تدفین فعالیت دارند یک ونیم میلیون و مابقی کارکنان یک میلیون را دریافت کنند و مابقی با تایید مدیرعامل سازمان آرامستان‌ها باشد.
سونیا اندیش گفت: مدت زمان واریز یک میلیون تومان تعیین شود و این مبلغ به نحوی پرداخت شود که شامل مالیات نشود.
خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: کارکنان وادی رحمت که  نزدیک با متوفیان کرونا سروکار دارند فشار‌های زیادی را متحمل می‌شوند.
غلامحسین مسعودی ریحان اضافه کرد: کارکنان برخی شرکت‌های خصوصی به دلیل عبور از نزدیک وادی رحمت و مشاهده متوفیان کرونا اعلام می‌کنند که دچار ناراحتی روحی می‌شوند اما کارکنان وادی رحمت روزانه با متوفیان کرونا در ارتباط هستند .
وی افزود: این افراد سرمایه‌های ما محسوب می‌شوند که باید از این سرمایه ها مراقبت کنیم.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باید مدت زمانی برای ارائه این تشویقات کرونایی ارائه شود.
لایحه شهرداری در خصوص اعمال مساعدت مالی به مبلغ یک میلیون تومان ماهانه به کارکنان سازمان آرامستان‌های تبریز و کارکنان قسمت تغسیل تکفین و تدفین کنندگان ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با رای اعضا شورای اسلامی شهر تبریز به مدت ۶ ماه به تصویب رسید.
انتهای پیام/
اعمال مساعدت مالی به کارکنان آرامستان ها تصویب شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار