نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد:

لزوم همراهی همگانی جهت حامی یابی برای ایتام و محسنین آذربایجان شرقی

1399/10/16 - 13:57 - کد خبر: 35351 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر لزوم همراهی همگانی در مبارزه با فقر و محرومیت و همچنین در جهت حامی یابی برای ایتام و محسنین، تاکید کرد.

به گزارش نصر، محمد حسین فرهنگی در جلسه شورای مدیران کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان این‌که خدمات این نهاد حمایتی در دستگیری از محرومین قابل تمجید است، افزود: برای مقابله با فقر عزم عمومی و هم افزایی نهادهای دیگر لازم است تا اقدامات منسجمی در مبارزه با فقر انجام شود.
وی با اشاره به ضرورت تامین تبلت دانش آموزان نیازمند استان جهت آموزش مجازی مدارس، گفت: باید از ظرفیت اصناف و خیران برای تحقق این مهم بهره مند شد و لازم است کمیته امداد و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این راستا هم افزایی کنند.
وی با اشاره به اینکه در کنار توجه به آموزش مجازی دانش آموزان، از آسیب‌های فضای مجازی نیز نباید غافل شد و برنامه‌های مراقبتی و فرهنگی کمیته امداد راهگشای این موضوع است، بر لزوم همکاری همگانی در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین و حامی یابی برای فرزندان یتیم استان تاکید کرد.
محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از عملکرد این نهاد حمایتی در حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین و تامین تبلت دانش آموزان نیازمند، از همراهی مسئولان استانی و نمایندگان مجلس قدردانی کرد.
به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، حبیب امین زاده، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه بر لزوم گسترش بیش از پیش با کمیته امداد استان در اشتغالزایی مددجویان تاکید کرد.
انتهای پیام/
 لزوم همراهی همگانی جهت حامی یابی برای ایتام و محسنین آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار