پیش بازی تراکتور – ذوب آهن:

مصاف محبوب ترین تیم آسیا با ذوب آهن اصفهان

1399/10/16 - 11:30 - کد خبر: 35334 نسخه چاپی

نصر، تیم های تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان از هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، از هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان سرخ پوشان تبریزی و سبز قبایان اصفهان خواهد بود. تیم تراکتور که در هفته گذشته موفق شد عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا را کسب کند، این بار در اصفهان مهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود؛ تیمی که هفته گذشته همانند تراکتور با نتیجه تساوی مقابل تیم پرحاشیه پایتخت در یک بازی جنجالی متوقف شد و امروز به دنبال جبران امتیاز در زمین خود به مصاف تراکتور پرانگیزه خواهد رفت. تیم ذوب آهن در این فصل از رقابت ها با هدایت بازیکن سابق تیم ملی ایران یعنی رحمان رضایی عملکرد قابل قبولی مقابل تیم های بزرگ داشته و توانسته در مقابل تیم های مدعی لیگ از جمله استقلال، فولاد، گل گهر و پرسپولیس امتیاز کسب کند و حال در مصاف با یاران شجاعی امیدوار به ادامه روند کسب امتیاز از تیم های مدعی خواهد بود. با این حال این تیم بعد از 9 هفته تا کنون با کسب شش تساوی و دو باخت در رده پانزدهم جدول و منطقه سقوط قرار دارد و در صورت عدم کسب امتیاز می تواند زمینه جدایی رحمان رضایی را از این تیم فراهم کند.
اما در آن سوی میدان، تیم تراکتور که با هدایت غیر رسمی مسعود شجاعی توانسته روز های بد خود را با علیرضا منصوریان فراموش کند، رفته رفته تاکتیک اصلی خود را پیدا کرده و در هر مسابقه بازی چشم نوازی را ارائه می کنند که هواداران و مدیریت باشگاه را بیش از پیش به این تیم امیدوارتر می کند. سرخ پوشان تبریزی که نتایج بدی را در هفته های نخست کسب کرده بودند، تا حدودی تیم خود را جمع کرده اند و در چند هفته گذشته با ارائه بازی قابل قبول نتایج خوبی کسب کرده اند و در هفته گذشته مقابل تیم شهر خودرو نتیجه تساوی را رقم زدند و این بار در اصفهان بدون کاپیتان خود یعنی اشکان دژاگه به مصاف شاگردان رحمان رضایی خواهند رفت.
اشکان دژاگه موثر ترین بازیکن این فصل تراکتور هفته گذشته مقابل تیم شهرخودرو مصدوم و دوران نقاهت خود را در آلمان سپری خواهد کرد که این مصدومیت می تواند برای تراکتور مسئله ساز شود و باید دید مسعود شجاعی چه تدبیری برای پر کردن این مهره خواهد داشت.
از نکات جالب این دیدار می توان به عدم کسب پیروزی توسط تیم میزبان در9  هفته اخیر اشاره کرد که در صورت ادامه این روند کار برای شاگردان رضایی سخت خواهد بود.
لازم به ذکر است تیم های ذوب آهن و تراکتور از ساعت 15 روز سه شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

گزارش از حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
مصاف محبوب ترین تیم آسیا با ذوب آهن اصفهان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار