در حاشیه تجلیل وزارت نیرو از نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی/

امام جمعه تبریز تاکید کرد؛ نارضایتی مردم از قطعی ها و خاموشی های مکرر

1399/10/15 - 21:17 - کد خبر: 35308 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: چالش های صنعت آب و برق با تلاش مضاعف در تولید و مدیریت مصرف از بین میرود.

به گزارش نصر،  حجت الاسلام والمسلمین سید ممحدعلی آل هاشم در دیدار اعضای شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان با قدردانی تلاش وزارت نیرو برای اجرا و تکمیل پروژه های توسعه ای و عمرانی در قالب پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران گفت: در طول 4 دهه گذشته از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات ارزشمندی در حوزه تامین آب و برق مشترکان این بخش ها صورت گرفته بطوریکه هم اکنون تمامی روستاهای بالای 5 خانوار از نعمت برق برخوردارند.
امام جمعه تبریز پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران را مایه دلگرمی مردم دانست و گفت: در کنار این تلاش ها همچنان کمبودهایی در تامین آب و برق داریم و در ساعات افزایش مصرف قطعی های مکرری را شاهد میشویم که موجب نارضایتی عمومی شده است.
وی چالش های صنعت آب و برق را یادآور شد و ادامه داد: انتقال آب ارس و زرینه رود به تبریز، آبگیری سد شهید مدنی، بهسازی شبکه های فرسوده انتقال آب، تامین برق صنایع، تاخیر در تحویل پروژه های برق توسط پیمانکاران و ضعف عملکرد برخی از پیمانکاران از جمله مشکلاتی است باید در جهت رفع آنها با راهکارهای عملیاتی و اساسی، تلاش های مضاعفی صورت پذیرد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه از امروز مسئولان آب و برق پیش بینی های لازم را برای ایام کم آبی و اوج مصرف داشته باشند، افزود: مسئولان این حوزه وظیفه دارند از بروز مشکلات قابل پیش بینی، پیشگیری کنند اما نباید فراموش کرد که تنها راه نجات کشور مدیریت و اصلاح الگوی مصرف مشترکان آب و برق است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه یک لامپ اضافه هم باید خاموش شود، گفت: امروزه زندگی مردم از همه جهات به برق وابسته است پس باید در مصرف آن از هر گونه اصراف بپرهیزیم تا از مشکلات بعدی جلوگیری کنیم.
در ابتدای این دیدار غفارزاده مدیرعامل آب منطقه ای و رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان، میلانی مدیر عامل برق منطقه ای آذربایجان، ایمانلو مدیرعامل آب و فاضلاب تبریز، کاظمی مدیر عامل توزیع برق تبریز و فرج نیا مدیر عامل توزیع برق استان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه کاری خود در خصوص چالش های صنعت آب و برق استان صحبت کردند.
انتهای پیام/
  امام جمعه تبریز تاکید کرد؛ نارضایتی مردم از قطعی ها و خاموشی های مکرر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار