تعیین تکلیف مسیر وادی رحمت به اندیشه/ تصمیم نهادهای بالادستی اجرا می‌شود

1399/10/15 - 20:18 - کد خبر: 35307 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز با بیان اینکه وضعیت بازگشایی مسیر وادی رحمت به اندیشه فردا مشخص می‌شود گفت: تصمیم نهادهای بالادستی اجرا می‌شود.

به گزارش نصر، فرخ جلالی اظهار داشت: با وخامت وضعیت کرونا و اعمال محدودیت‌ تردد در سطح تبریز، مسیر ورودی وادی رحمت نیز با ابلاغ ستاد پیشگیری از کرونا مسدود شده بود.
وی با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری در خصوص منع ورود یا رفع محدودیت تردد در مسیر وادی رحمت، در اختیار نهادهای بالادستی است افزود: وضعیت بازگشایی این مسیر فردا در جلسه‌ای ویژه بررسی و در اسرع وقت به اطلاع عموم خواهد رسید.
فرخ جلالی با رد مطالب مطرح شده در خصوص ممانعت سازمان آرامستانهای تبریز نسبت به بازگشایی مسیر گفت: تاکنون با هیچ یک از اهالی منطقه ملاقات نکرده و نامه‌‌ای هم به رویت بنده ما نرسیده است.
فرخ جلالی تصریح کرد: سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز تابع دستورات ستاد کرونا و مقامات ذیربط است و ضوابط هرچه باشد، اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه راه دسترسی اندیشه از اتوبان تبریز-سهند باز بوده و تردد در آن جریان دارد تاکید کرد: مسیر وادی رحمت به اندیشه یک راه دسترسی موقت بوده و طبق قانون، تمام آرامستانهای کشور باید محصور باشند.
انتهای پیام/
تعیین تکلیف مسیر وادی رحمت به اندیشه/ تصمیم نهادهای بالادستی اجرا می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  مهربانی   3 سالها پیش  

اصلا کار خوب ی نکردن که مسیر رو بستن. مثلا بعضی وقتها مردم بتونن برن سر خاک عزیزانشون چه اتفاقی میفتاد؟ هیچ فکر اینو کردین که کسی که عزیزش رو از دست داده نه میتونه مراسمی بگیره ، نه میتونه سر خاک بره، چه اتفاقی از لحاظ روحی براش میفته؟ متاسفم برای مسئولان با این نوع تصمیم گیری شون. جالبه وادی رحمت رو بستن، پارک ها و فضاهای سبز رو بستن، پاساژها و مراکز خرید و... باز هستن
واقعا این کارها رو با فکر و تدبیر انجام میدن ؟ یا همینجوری یه کاری می کنن که رفع تکلیف بشه؟
و اما همه رسانه ها و مخصوصا خبرگزاری ها هیچ وقت از طرف مردم چیزی ننوشتین همیشه از طرف مسئولان و به نفع مسئولان نوشتین
پژوهشیار