استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با اعضای تراکتور؛

پورمحمدی: تراکتور برندی معتبر برای آسیاست

1399/10/14 - 17:00 - کد خبر: 35218 نسخه چاپی

نصر: محمدرضا پورمحمدی با حضور در باشگاه تراکتور، این باشگاه را برندی معتبر برای فوتبال آسیا دانست.

به گزارش نصر، استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز با حضور در باشگاه تراکتور، دیداری با بازیکنان و اعضای این باشگاه داشته و از تلاش آنها برای سربلندی فوتبال آذربایجان تجلیل و قدردانی کرد.
محمدرضا پورمحمدی در دیدار اعضای تیم، اظهار داشت: با حضور در جمع شما انرژی مثبتی را دریافت می‌کنم که این روزها آن را در وسعتی فراتر از استان به اشتراک گذاشته‌اید و انتخاب این باشگاه به‌عنوان محبوب‌ترین تیم آسیا باعث افزایش شور و نشاط استانی شده که قابل تقدیر و قدردانی است.
استاندار آذربایجان شرقی در خصوص اظهار نظر رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران گفت: در دیداری که با دکتر روحانی داشتیم، ایشان تبریز را شهری ورزشی دانستند که با تیم‌های مختلف ورزشی خودنمایی می‌کند و بی‌شک شهره ورزشی این شهر را مدیون تراکتور هستیم که در رأس آن آقای زنوزی هستند.
پورمحمدی ادامه داد: آقای زنوزی سرمایه‌ای بزرگ برای استان هستند که با ورود به ورزش به دنبال سود نبوده و برای خدمت به جوانان این شهر و استان پای به میدان گذاشته است و ایشان بارها عنوان کرده‌اند که برای یک دقیقه شادی مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد. پس چنین مردان بزرگواری قابل احترام هستند و یک نعمت برای جوانان استان.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اظهار داشت: تراکتور امروز موفق شده که عنوان محبوب‌ترین تیم آسیا را کسب کند که حاصل تلاش‌های بی‌دریغ مالکیت این باشگاه، کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان این تیم است ما از بخش خصوصی در فوتبال که حاصل چنین افتخاراتی است استقبال کرده و از هر کمکی که در جهت پیشرفت این باشگاه باشد دریغ نخواهیم کرد و صراحتاً این استان را در کنار تراکتور می‌دانیم.
انتهای پیام/
پورمحمدی: تراکتور برندی معتبر برای آسیاست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار