معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی؛

بازرسی‌ها در آذربایجان‌شرقی هوشمند می‌شود

1399/10/14 - 13:42 - کد خبر: 35198 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: روش‌های علمی نظارت و بازرسی‌های کنترل بازار در استان هوشمندسازی و نظام‌مند می‌شود.

به گزارش نصر، علی جهانگیری روز یکشنبه در جلسه تنظیم بازار استان افزود: با همکاری دانشگاه تبریز طرح هوشمند سازی و نظام مند کردن نظارت و بازرسی های کنترل بازار با روش های علمی و استقرار سامانه داشبورد مدیریتی تنظیم بازار در استان اجرا می شود.
وی ادامه داد: در فاز نخست این طرح سامانه هوشمند بازرسی نوبه ای و موردی مبتنی بر روش های پیشرفته نمونه گیری آماری اجرا می شود که اطلاعات تمامی اصناف در سطح شهر تبریز به صورت کامل و دقیق در سامانه آمده است.
جهانگیری گفت: این طرح یک سامانه بازرسی هوشمند نوین موردی و نوبه ای است که با توجه به اینکه دارای پشتوانه علمی است نتایج آن با سطح اطمینان ۹۹ درصد ارایه خواهد شد.
وی اظهار کرد: در این سامانه لیست واحدهای صنفی جهت بازرسی براساس رهیافت های سامانه هوشمند و یا بر اساس استخراج لیست واحدهای شکایات مردمی دریافتی قابل دسترسی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی افزود: ثبت و نشاندار کردن واحدهای فاقد تخلف و یا داری تخلف بر اساس موقعیت جغرافیایی، کدپستی، کد ملی و شاره پروانه امکان پذیر است.
جهانگیری گفت: با اجرای این طرح،  امکان دسترسی به نمونه های مختلف فراهم است و همچنین این امکان وجود دارد که سامانه به ما پیشنهاد دهد که در طول هفته یا ماه از کدام صنوف بازرسی انجام گیرد.
انتهای پیام/
بازرسی‌ها در آذربایجان‌شرقی هوشمند می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار