فرماندار اسکو خبر داد؛

برخورد قاطع با زمین‌خواران در شهرستان اسکو

1399/10/14 - 13:11 - کد خبر: 35190 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان اسکو گفت: برخورد قاطع با زمین خواران یک ضرورت و رویکرد غالب مسئولین شهرستان است.

به گزارش نصر، بابک رضی منش در جلسه کارگروه ویژه مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و حفاظت اراضی ملی اظهار داشت: عزم همگانی و اراده عمومی برای اجرای درست قوانین و مقررات لازمه مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز است.
وی افزود: با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و ملی به شدت برخورد خواهد شد.
فرماندار شهرستان اسکو در ادامه خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی ذی ربط با همکاری دادگستری و دادستانی و نیروی انتظامی با تمام توان برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز باید پای کار باشند.
رضی منش ابراز کرد: بزرگترین آسیب در بی‌توجهی به قوانین و مقررات در ساخت و سازهای غیر مجاز رواج فرهنگ بی اعتنایی به قانون در جامعه است و این مخرب‌ترین نتیجه ممکن است.
وی گفت: با حساسیت و دقت مسئولیت تمامی دستگاه‌ها ذی مدخل در مقابله و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز مطالبه خواهد شد.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید مسئولیت خود در قبال ایجاد و افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز را بپذیرد.
فرماندار شهرستان اسکو تصریح کرد: با اداراتی که در این خصوص سهل انگاری کنند برخورد می‌شود و کارگروهی جهت بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز و تعیین میزان اهمال و قصور مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی مدخل تشکیل خواهد شد.
رضی منش ادامه داد: ساخت و ساز غیرمجازی موجب هدر رفت سرمایه اشخاص و سرمایه ملی است.
وی گفت: شهرداری‌ها با تمرکز بر منافع دراز مدت شهر و پرهیز از منافع زودگذر از وارد شدن خسارت‌های کلان و جبران ناپذیری به شهر خودداری کنند.
رضی منش خاطر نشان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان حق واگذاری خدمات زیربنایی به ساخت و سازهای غیرمجاز خارج از قوانین و مقررات ندارند.
فرماندار شهرستان اسکو ابراز کرد: برخورد قاطع با زمین خواران یک ضرورت و رویکرد غالب مسئولین شهرستان است و به فرصت طلبان اجازه نخواهیم داد با سندسازی اراضی ملی را تصرف کرده و در صدد تبدیل آن به ثروت شخصی باشند.
وی در پایان گفت: ما مجری قانون هستیم، قانون فصل الخطاب همه مسئولین است جدیت و اهتمام دستگاه‌های اجرایی ذی مدخل تعیین کننده میزان توفیق آنان در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و جلوگیری از تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی است.
انتهای پیام/
 برخورد قاطع با زمین‌خواران در شهرستان اسکو خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار