قائم مقام کمیته امداد استان خبر داد:

پایدارسازی یک هزار و 200 شغل آسیب پذیر کرونایی توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی

1399/10/14 - 12:36 - کد خبر: 35187 نسخه چاپی

نصر: قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 200 طرح شغلی آسیب پذیر در شرایط کرونایی را با صرف هزینه 426 میلیون تومان پایدار کرده‌ایم.

به گزارش نصر، غلامعلی ملامهدی با تاکید بر ضرورت ارتقای شاخص‌های مهارتی بین مددجویان تحت حمایت گفت: کمیته امداد استان، دو محور توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های مستضعف را با رعایت کرامت و حرمت کمک شوندگان به طور جدی پیگیری می‌کند.
وی با اشاره به خدمات این نهاد حمایتی برای پیشگیری از تاثیرات منفی کرونا بر مشاغل مددجویی، گفت: در 9 ماهه نخست سالجاری، 1020 نفر تحت آموزش‌های کسب و کار قرار گرفته‌اند و برای پایدارسازی طرح‌های اشتغال نیز برای 6115 نفر دوره آموزش کوتاه مدت با توجه به نوع فعالیت ترتیب داده شده است.
وی بازاریابی برای تولیدات مددجویی را یکی دیگر از رسالت‌های کمیته امداد در حوزه اشتغال برشمرد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون طی پنج مرحله برگزاری نمایشگاه خوداشتغالی 120 طرح شغلی به بازار فروش هدایت شده و برای 30 طرح شغلی نیز بازاریابی مجازی صورت گرفته است.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد آذربایجان شرقی، ملامهدی خاطر نشان کرد: پشتیبانی خیران و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و حمایتی، کمیته امداد استان در حوزه خودکفایی اقشار محروم کارنامه قابل دفاعی به جای گذاشته است.
انتهای پیام/
 پایدارسازی یک هزار و 200 شغل آسیب پذیر کرونایی توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار