رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی:

هیچ واحد تولیدی نباید به‌خاطر مشکلات سوء مدیریتی تعطیل شود

1399/10/13 - 11:50 - کد خبر: 35111 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود، گفت: اگر مشکلات واحدتولیدی به دلیل سوء مدیریت باشد، باید به صورت جداگانه به تخلفات مدیر خاطی رسیدگی شود، اما نباید این مسئله زمینه ساز تعطیلی واحدها شود.

به گزارش نصر، موسی خلیل الهی در آیین افتتاح یک کارخانه با اشاره به ابلاغ سند توسعه قضائی کشور توسط رئیس قوه قضائیه و تاکید مقام معظم رهبری بر این سند، اظهار کرد: سند توسعه قضایی باتوجه به پشتوانه کار کارشناسی عظیم تنها یک برنامه عادی نبوده و سندی راهبردی است که در کنار آن برنامه‌های متعدد اجرا خواهد شد.
وی افزود: با اجرای سند توسعه قضایی، تا سال 1402 شاهد تحول عظیمی در راستای حفظ حقوق عامه و اشخاص و آزادی‌های مشروط خواهیم بود.
وی با بیان اینکه از جمله راهبردهای ارائه شده در این سند حمایت از تولید و سرمایه گذاری‌های مشروع است، اضافه کرد: از زمان مدیریت حضرت آیت الله رئیسی در خصوص مبارزه با مظاهر فساد، مفاسد اقصادی و حوزه اداری اتفاقات خوبی افتاده که از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسیده است.
خلیل‌الهی ادامه داد: در کنار مبارزه با مظاهر فساد، ایجاد زمینه برای تولید و اشتغال جزو برنامه‌های راهبردی قوه قضائیه بوده و بر این اساس ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در دادگستری‌ها در استان تشکیل شده و با همکاری همه حوزه‌ها فعال بوده و جزو ستادهای موفق کشور است.
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی با بیان اینکه تلاش داریم در راستای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران و همچنین زمینه سازی برای اشتغال افراد جدید، نقش موثر ایفا کنیم، خاطرنشان کرد: عملا بیش از 55 واحد تولیدی که تعدادی در شرف ورشکستگی بوند با مداخله و حمایت دادگستری استان، به چرخه تولید بازگشته و در حال تولید هستند.
وی با اشاره به اینکه 17 واحد تولیدی هم که ورشکست شده بود، با تلاش و مدیریت ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان مشکلاتشان حل شده و وارد چرخه تولید شده است، گفت: از جمله این واحدها، کارخانه تولید لبنیات «پینارلبن» که به دلیل سوء مدیریت از سال 97 تعطیل شده بود و با تلاش دستگاه قضایی استان فعال شده و زمینه اشتغال 50 نفر فراهم کرده است.
انتهای پیام/
 هیچ واحد تولیدی نباید به‌خاطر مشکلات سوء مدیریتی تعطیل شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار