رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی:

با تمام توان آماده کمک به فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی هستیم

1399/10/13 - 10:43 - کد خبر: 35098 نسخه چاپی

نصر: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان استان اعلام می‌کنیم که با تمام توان آماده کمک به فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی هستیم.

به گزارش نصر، یوسف داودی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی که با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: کشور ما بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند فعالیت فعالان اقتصادی است و اکنون که در شرایط تحریم قرار داریم، نقش این عزیزان اهمیت زیادی دارد.
وی ادامه داد: ما نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کنیم که با تمام توان آماده‌ی کمک به صنایع کل استان از دورافتاده ترین نقاط تا تبریز هستیم.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و ترکیه بازار همسایه‌های ما را در اختیار گرفته اند، ادامه داد: بیش از ۴۰ درصد تولید ناخالص کشور مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت است و ما باید قدر فعالان اقتصادی را بدانیم.
 رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استان ما به لحاظ وجود معادن بسیار غنی است و طبق مرّ قانون تولید ثروت باید عادلانه باشد اما چه مقدار از ۵/۴ میلیارد یورو در بخش صنایع در سال ۹۸ به استان ما رسید؟

نیازمند انقلاب در بروکراسی اداری هستیم
علی علیزاده، نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی در این نشست گفت: چندین سال است که رهبرمعظم انقلاب شعار سال را مرتبط با اقتصاد کشور انتخاب می‌کنند و مسئولان نیز می‌گویند که کارهای زیادی انجام خواهیم داد. اما غول بزرگی بنام بروکراسی اداری وجود دارد که پدر صنعت کشور را در آورده است.
وی با بیان اینکه بیشترین موانع بر سر راه تولید و صنعت ایجاد می‌شود، افزود: ساختار اداری ما مشکل دارد  و ما نیازمند انقلاب اداری هستیم و تا این سیستم را درست نکنیم، مشکلات حل نخواد شد.
انتهای پیام/
 با تمام توان آماده کمک به فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی هستیم خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار