خبر/

مسابقات اسکی در خلخال برگزار شد

1399/10/12 - 22:00 - کد خبر: 35089 نسخه چاپی

نصر: پس از مدت‌ها از تعطیلی فعالیت‌های ورزشی در خلخال، نخستین مسابقات اسکی بمناسبت سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز جمعه در تفرجگاه اندبیل این شهرستان برگزار شد.

به گزارش نصر، سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال در گفت و گویی با تقدیر از توجه ورزشکاران به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: این مسابقات با شرکت 20 نفر از اسکی‌بازان در2 رشته سرعت و آلپاین برگزارشد.
سید ناصر میر مرسلی  افزود: در پایان مسابقه در مقطع سنی نوجوانان عرشیا بختیار زاده، علی خلیلیان و آرین بختیارزاده عناوین اول تا سوم  را کسب کردند.
وی  اظهار کرد: در بخش بانوان و در رشته آلپاین انیس خداپرست، نازنین زهرا بدری و آیلار سلطانیان با کسب بیشترین امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم این دور از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
وی با بیان اینکه بارش‌های مناسب برف امسال زمینه برگزاری جشنواره بازی‌های زمستانی را در محل پیست اسکی تفرجگاه اندبیل فراهم کرده است، گفت: در صورت صدور مجوز لازم از سوی قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا،  اداره‌ ورزش و جوانان آمادگی برگزاری  این جشنواره را دارد.
او اضافه کرد: با وجود ظرفیت‌های موجود این شهرستان در رشته ورزشی اسکی،  پیست اسکی اندبیل همچنان فاقد هرگونه امکانات بالارونده اسکی‌بازان است.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است. این شهرستان از نظر شیوع  کرونا هم‌اکنون در وضعیت زرد قرار دارد.
انتهای پیام/
مسابقات اسکی در خلخال برگزار شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار