خبر/

عملیات اجرایی شهرک مدرن ویلایی در ارس آغاز شد

1399/10/11 - 10:31 - کد خبر: 35000 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با سرمایه گذاری هلدینگ شاهد و شرکت فراوری ابنیه، عملیات اجرایی شهرک مدرن ویلایی در منطقه آزاد ارس آغاز شد.

به گزارش نصر، محسن نریمان در مراسم کلنگ زنی این شهرک با اشاره به پتانسیل های سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس در حوزه های مختلف گفت: شرکت فراوری ابنیه شاهد در فاز اول در زمینی به مساحت 17 هکتار و با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی شهرک مدرن ویلایی احداث میکند.
وی افزود: طرح های سرمایه گذاری در حوزه صنایع و کشاورزی هم در اختیار گروه سرمایه گذاری شاهد قرار خواهد گرفت تا این مجموعه با استفاده از استعدادهای باقوه این منطقه، نظیر قرار گیری در همسایگی با کشور های اوراسیا، این سرمایه ها را به ارزش افزوده تبدیل کنند.
ارسلان فتحی پور مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری شاهد هم در این مراسم با بیان اینکه کل سرمایه گذاری این مجموعه  در مساحت 46 هکتاری اجرا میشود گفت: با همکاری سازمان منطقه آزاد ارس  کل سرمایه گذاری برای اجرای این پروژه 5 هزار میلیارد تومان خواهد بود.
وی ادامه داد: در فاز اول این سرمایه گذاری 17 هکتار شهرک مدرن ویلایی اجرا میشود و در فاز دوم در مساحت 30 هکتاری کار ساخت مراکز تجاری ، گردشگری و اقامتی آغاز خواهد شد.
فتحی پور گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مدت زمان اجرای پروژه ویلایی 18 ماه کاری خواهد بود.
انتهای پیام/
عملیات اجرایی شهرک مدرن ویلایی در ارس آغاز شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار