مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مطرح کرد؛

کسب و کارها باید به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کنند / اعضای جدید نظام صنفی رایانه ای انرژی خود را برای پیش بردن اهداف تعیین شده صرف کنند

1399/10/11 - 09:47 - کد خبر: 34994 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی گفت: این یک باور جهانی است که موقعیت استارت آپ ها در این زمینه نقش مهمی دارد و برای رسیدن به اقتصاد دیجیتال خلاقیت نیاز است، پس کسب و کارها باید به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کنند.

به گزارش نصر، "محمد فرزاد" در جلسه معارفه اعضای جدید هیئت مدیره نظام صنفی رایانه ای آذربایجان شرقی که در اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان برگزار شد، گفت: امیدوارم اعضای این دوره از نظام صنفی رایانه ای بیشتر انرژی خود را برای پیش بردن اهداف تعیین شده صرف کنند و برای رفع مشکلات دوره قبل تلاش کنند‌.
وی افزود: نظام صنفی رایانه  محلی است که می تواند نقشی مشابه نظام مهندسی ساختمان را در حوزه فناوری اطلاعات ایفا کند، حتی ترناوال مالی این سازمان بالاتر از سازمان نظام صنفی خواهد بود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ادامه داد: فناوری اطلاعات در بخش برق و الکترونیک نیز نقش مهمی دارد که دانشگاه ها هم با درک این موضوع بطور هوشمندانه ای این موضوع را در یک دانشکده تلفیق کرده اند.
وی گفت: این یک باور جهانی است که موقعیت استارت آپ ها در این زمینه نقش مهمی دارد و برای رسیدن به اقتصاد دیجیتال خلاقیت نیاز است، پس کسب و کارها باید به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کنند.
انتهای پیام/
 کسب و کارها باید به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کنند / اعضای جدید نظام صنفی رایانه ای انرژی خود را برای پیش بردن اهداف تعیین شده صرف کنند محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار