رئیس ‌کل دادگستری استان مطرح کرد:

جانمایی و تثبیت بیش از 3.5 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی در آذربایجان‌شرقی

1399/10/10 - 14:56 - کد خبر: 34964 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای اجرای قانون جامع حدنگار در استان تاکنون نزدیک به 3 میلیون و 500 هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی جانمایی و تثبیت شده است.

به گزارش نصر، موسی خلیل‌اللهی در خصوص موضوع پیشگیری از تعرض به اراضی ملی و دولتی اظهار داشت: برای حفظ حقوق عمومی و بیت‌المال همه مکلف هستند و در این رابطه اجازه نمی‌دهیم افرادی به اراضی ملی و دولتی تعرض کرده و آن را چپاول کنند.
وی افزود: تنها راه پیشگیری از تعرض به اراضی ملی و دولتی اجرای دقیق و کامل قانون جامع حدنگار بوده و در این خصوص همه دستگاه‌های مرتبط مکلف به اجرای این قانون هستند.
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دستگاه قضایی با تمام توان از اجرای این قانون حمایت می‌کند، اضافه کرد: در راستای اجرای قانون جامع حدنگار در استان تاکنون 3 میلیون و 441 هزار و 211 هکتار از اراضی ملی و دولتی جانمایی و تثبیت شده است.
وی ادامه داد: از این میزان 2 میلیون و 522‌ هزار و 405 هکتار از اراضی ملی و دولتی توسط سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری جانمایی و تثبیت شده است.
خلیل‌اللهی خاطرنشان کرد: از مجموع‌کل آمار، یک‌میلیون و 745 هزار و 309 هکتار از اراضی ملی و دولتی طی سال‌جاری تا 15 آذرماه جانمایی و تثبیت شده است.
انتهای پیام/
جانمایی و تثبیت بیش از 3.5 میلیون هکتار از اراضی ملی و دولتی در آذربایجان‌شرقی خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار