رئيس شوراي اسلامي شهر باسمنج تاکید کرد:

توسعه عمران و آبادانی باسمنج

1399/10/10 - 11:43 - کد خبر: 34942 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج، گفت: با تلاش شهرداران و پرسنل خدوم و حمایت تک تک اعضای شورای اسلامی شهر، در جهت عمران و آبادانی شهر و اجرای پروژه های ماندگار تلاش کرده ایم ولی متاسفانه در امر اطلاع رسانی و نشان دادن این فعالیتها ضعیف عمل کرده ایم.

به گزارش نصر،  نورالدین الفدا با تقدیر و تشکر از همکاری های و حمایت های مردم شریف و ولایتمدار باسمنج و تمامی مسئولان زحمتکش شهر باسمنج در جهت عمران  آبادانی و توسعه شهری باسمنج افزود: الحمدا... به حول و قوه الهی و با همکاری تک تک اعضای محترم شورای شهر و تلاش شبانه روزی شهردار محترم و همکاران گرامی شاهد ارائه خدمات بهینه به شهروندان محترم هستیم که اتمام  پروژه های نیمه تمام جزو برنامه های شورای اسلامی شهر و شهرداری است.
وی، تملک و احیای میدان ولایت فاز اول، افتتاح پل ستارخان، نصب دوربین های مدار بسته، عملیات احداث فرهنگسرای باسمنج، نصب تندیس مادر و ستارخان، ساماندهی گلزار شهدا، آسفالت ریزی معابر و محلات، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در طول ایام سال را از اهم فعالیتها و عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری بیان کرده و ادامه داد: فعالیتها و عملکردهای شورای اسلامی شهر و شهرداری در ابعاد مختلف فرهنگی – اجتماعی – اقتصادی – عمرانی و ... بسیار است که متاسفانه به دلیل ضعف در بیان آنها عملا مردم عملکردی را شاهد نبوده و این امر موجب شده تا یکسری افراد مغرض بر علیه شورای اسلامی شهر و شهرداری در شبکه های اجتماعی تبلیغ و تخریب نمایند.
رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج در خصوص عملکرد شهردار فعلی باسمنج نیز بیان داشت: آقای مهندس حسین پور انصافا فردی تلاشگر و فعال و مردم دار می باشند و اقدامات خوبی در جهت  عمران و توسعه شهری در دوران سرپرستی خود  انجام داده اند و در حال حاضر هم به عنوان شهردار به فعالیتهای خود ادامه داده و به دلیل اینکه از بدنه شهرداری به عنوان شهردار انتخاب شده به همه مسائل و مشکلات باسمنج اشرافیت کامل داشته و در جهت حل مشکلات و توسعه باسمنج با شورای اسلامی شهر تعامل خوبی دارند.
الفدا، در ادامه با ابراز خرسندی از حضور امام جمعه باسمنج و انتخاب حجت السلام والسلمین حاج آقا احمدی به این مسئولیت خطیرتاکید کرد: یکی از برنامه های شورای اسلامی شهر تبدیل منطقه باسمنج به عنوان بخش مستقل بوده که در کنار آن ایجاد منطقه نمونه گردشگری در شمالغرب کشور به مرکزیت منطقه باسمنج نیز با حمایت مسئولان استان قابل تحقق می باشد و با حضور امام جمعه معزز قطع یقین روند توسعه ای شهر باسمنج و ایجاد بخش مستقل و تبدیل این منطقه به قطب گردشگری و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی شتاب دو چندان خواهد داشت.
وی در خاتمه با تشکر از دکتر پورمحمدی استاندار محترم آذربایجان شرقی به لحاظ نامه نگاری با وزارت کشور در خصوص تبدیل منطقه باسمنج به بخش مستقل گفت: امیدوارم با آینده نگری و برنامه ریزی های دقیق و تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری و حمایت های امام جمعه معزز و مسئولان ارشد استانی به ویژه استاندار فرهیخته شاهد شکوفایی و عمران و آبادانی شهر باسمنج در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و ... و در نهایت رفاه و آسایش مردم فهیم این منطقه باشیم.
انتهای پیام/
توسعه عمران و آبادانی باسمنج نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار