نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم از انقلاب خسته نیستند بلکه از عملکرد بعضی مدیران ناراحت هستند

1399/10/10 - 09:57 - کد خبر: 34931 نسخه چاپی

نصر: مردم ایران انقلاب خود را دوست دارند و از آن خسته نیستند بلکه از عملکرد برخی مسولان ناراحت هستند.

به گزارش نصر، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شامگاه دیروز در مراسم تجلیل از وزیر شعار تبریز، میرعلی اصغر علوی افزود: عوامل پیروزی انقلاب ما از آغاز، رهبری‌های صحیح امام راحل رضوان الله، وحدت آحاد مردم و ایمان مردم بود.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم ادامه داد: اینجا تنها بحث از خاک وطن نیست بلکه ایمان و دین نیز مطرح می‌شود چرا که مردم با انگیزه به خیابان‌ها آمدند تا این انقلاب به پیروزی رسید.
وی افزود: انقلاب اسلامی از اولین روز پیروزی تا امروزه شاهد فشار، تحریم و تهدیدها بوده است اما مردم و ایمان مردم، این انقلاب را سر پا نگه داشته است.
امام جمعه کلانشهر تبریز افزود: نباید به حرف و حدیث‌های رسانه‌های بیگانه توجه کرد چرا که مردم از اصل انقلاب سیر نشده‌اند بلکه از رفتار برخی از مسئولان خسته هستند.
وی ادامه داد: مردم جنگ هشت سال دفاع مقدس را اداره کرده‌اند و اگر نیروهای بسیجی مردم نبودند، نیروهای ارتش و سپاه نمی‌توانستند دوام بیاورند و مردم، پشتیبان ارتش و سپاه شدند.
آل هاشم یادآور شد: مردم از آرمان‌های امام راحل و انقلاب صیانت کرده‌اند و امروزه نیز از اهداف بلند و والای مقام معظم رهبری حمایت می‌کنند.
وی بیان کرد: نهم دی ماه روز بصیرت مردم است و در چنین روزی دشمنان این نظام به گونه‌ای برنامه ریزی کرده بودند تا فاتحه انقلاب را بخوانند و در این راه، اقدامات بسیاری انجام داده بودند اما به هر حال مردم در مقابل آنها ایستادگی کردند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بار دیگر مردم نیز در اغتشاشات بنزین، در مقابل آنها ایستادگی کردند و آذربایجان در محکوم کردن این جریانات، پیشگام شد.
وی ادامه داد: این حرکت تبلیغات اسلامی استان که تجلیل از گمنامان و فعالین انقلاب هست حرکت زیبایی است و باید ادامه یابد.
انتهای پیام/
مردم از انقلاب خسته نیستند بلکه از عملکرد بعضی مدیران ناراحت هستند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار