هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان - ماشین سازی؛ تقابل دارا و ندار

1399/10/09 - 12:05 - کد خبر: 34867 نسخه چاپی

نصر: تقابل تیم پرمهره و آماده سپاهان در مقابل تیم ماشین سازی که انبوهی از بازیکنان جوان و کم تجربه را دارد، به نوعی تقابل دارا و ندار های لیگ محسوب می شود.

به گزارش نصر، در یکی از عجیب ترین اتفافاتی که تنها در فوتبال ایران می توان شاهد این اتفاقات بود، بازی هفته‌ی دهم دو تیم ماشین سازی و سپاهان قبل از بازی های هفته نهم این مسابقات است.
سبزقبایان تبریزی که دیگر به یک قعرنشین ثابت در جدول مسابقات تبدیل شده اند، با کسب تنها ۲ تساوی و تحمل ۶ شکست، با ۲ امتیاز در رده شانزدهم جدول جاخوش کرده اند و در طرف مقابل زردپوشان اصفهانی با انجام یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها و کسب ۴ برد، یک تساوی و تحمل ۲ شکست، با ۱۳ امتیاز بعد از گل‌گهر و صنعت نفت آبادان، در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند.
این دو تیم تاکنون در بازی های لیگ برتر و جام حذفی ۱۱ بار در مقابل هم قرار گرفته اند که ۸ برد سهم سپاهان، ۱ برد سهم ماشین سازی و ۲ بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.
کسب هر سه امتیاز این بازی سخت توسط شاگردان اخباری علاوه بر اینکه ماشین سازی را از بحران نبردن نجات می‌دهد، برای سایر تیم های صدر نشین از جمله گل‌گهر و صنعت نفت و حتی تراکتور، بهترین خبر خواهد بود و برعکس در صورتی که شاگردان نویدکیا پیروز این دیدار شوند، می‌توانند به شرطی که گل‌گهر و صنعت نفت در مقابل حریفان خود که به ترتیب استقلال و سایپا است امتیاز از دست دهند، صدر نشین جدید این فصل از مسابقات باشند.
کافی است نگاهی به بازیکنان زردپوشان اصفهانی و البته بازی‌های ضعیف از سوی ماشین سازی داشته باشیم تا متوجه قدرت تیم اصفهانی شویم. البته بدون تردید هیچ تیمی از پیش بازنده نیست اما حضور شهباززاده و حسینی در ۲ جناح ، در کنار رفیعی، اسماعیلی‌فر و کی‌روش استنلی، سپاهان را در خط حمله به تیمی کاملاً خطرناک و زهرآلود تبدیل کرده است و در خط دفاعی نیز زردپوشان اصفهانی با حضور نیازمند، نورافکن، مهدی‌زاده و منصوری در شرایط نسبتا مطلوبی قرار دارند و در واقع این دیدار مصاف دومین خط حمله قوی با ضعیف ترین خط دفاعی مسابقات خواهد بود.
در مقابل تیم دوست داشتنی ماشین سازی تبریز که تا نیمه های فصل گذشته به کابوس تیم های بزرگ لیگ برتر تبدیل شده بود، بدون شک قربانی جوانگرایی احساسی و بی تدبیرانه‌ی مسئولین باشگاه شده است و روزهای نه چندان خوب و بلکه بسیار بدی را سپری می‌کند اما در عین حال کادرفنی این تیم چاره ای جز کسی سه امتیاز ندارد و همین وضعیت ماشین سازی که فقط و فقط به فکر کسب برد و جبران امتیازات از دست رفته خود است به همراه سرمای شدید این روزهای تبریز، می تواند کار را برای سپاهان سخت کند.
به گزارش ایسنا این دو تیم برای انجام بازی امروز محروم یا مصدومی نداشته و با تمام توان پا به میدان خواهند گذاشت و انگیزه بالای هر ۲ تیم و نیاز مبرم آنها به ۳ امتیاز بازی، می‌تواند این دیدار را به یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های هفته دهم تبدیل کند. با این وجود باید منتظر ماند و دید که اتفاقات به نفع کدام تیم رقم خواهد خورد.
گفتنی است؛ دو تیم ماشین سازی و سپاهان از ساعت ۱۵ امروز با قضاوت سعاد وفاپیشه در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم خواهند رفت که تورج عیوض محمدی و محمد رضا مدیر روستا او را در امر قضاوت کمک خواهند کرد و حسین سلیمانی نیز بعنوان داور چهارم حضور خواهد داشت. همچنین طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال، از این هفته شاهد حضور دوباره داوران روی خط نیز خواهیم بود و بر همین اساس حسین زیاری و حامد سیری داوران خط این بازی خواهند بود.
انتهای پیام/
سپاهان - ماشین سازی؛ تقابل دارا و ندار خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار