مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

حماسه ۹ دی، تجلی پیوند امت با ولایت است

1399/10/09 - 11:02 - کد خبر: 34856 نسخه چاپی

نصر: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، حماسه ۹ دی ۸۸ را روز تجلی حضور ملت ایران و پیوند دوباره امت با ولایت عنوان کرد و افزود: در این روز، ملت ایران به جهانیان آموختند که پای انقلاب اسلامی هستند و هیچ گاه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دست نخواهند کشید.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف‌قلی‌زاده سرایی در نشست بصیرتی به مناسبت حماسه ۹ دی و بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: فتنه ۸۸ به عنوان روز بصیرت، یاد آور حماسه‌ای دیگر از سوی مردم بزرگ و قدرتمند ایران است، که بار دیگر با حضور خود در صحنه فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و درسی دیگر به آمریکا و دست نشانده‌های آن‌ها دادند.
بنا به این گزارش، وی با بیان این‌که امروز باید بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب با بصیرت حضور مستمر داشته باشند، افزود: باید در تقویت بسیج و تربیت بسیجی به کیفیت حلقه‌های صالحین و کارهای معرفتی و تفکر بسیجی، بیشتر توجه کنیم و مانند اوایل انقلاب، بسیجی در مساجد فعالیت کند و تفکر بسیجی در جامعه ترویج یابد تا با توکل بر خدا بتوان تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
وی در خصوص فتنه بزرگ آمریکا و دشمنان اسلام که پرورش داعش در منطقه بود، گفت: داعش برای ماندن آمده بود نه برای رفتن، اگر جوانان مخلص و انقلابی و مدافعان حرم نبودند، ما امروز باید با داعش در خاکریزهای شهرهای‌ خود مبارزه می‌کردیم؛ این فتنه آمریکایی، با رشادت و حضور جوانان مدافع حرم و سرداران بزرگ اسلام از جمله شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، از بین رفت و با مقاومت دلیرانه، هیمنه آمریکایی و داعش در منطقه شکسته شد.
حجت‌الاسلام نجف‌قلی‌زاده سرایی هم‌چنین با اشاره به وجود برخی مشکلات و کاستی‌ها در کشور، افزود: متاسفانه در کشور مشکلاتی وجود دارد که باید برای حل این مشکلات، مسئولان به فکر چاره باشند؛ یاس و ناامیدی مردم کشور نیز یکی دیگر از فتنه‌های آمریکایی نسبت به اسلام و انقلاب است و رسالت ما نیز این است که نگذاریم دشمنان، ما را از انقلاب و آرمان‌های آن مایوس کنند.
وی با تاکید بر این‌که دشمنان به دنبال ایجاد حس ناامیدی نسبت به انقلاب در مردم است، گفت: دشمنان نقشه‌هایی را طراحی می‌کنند، تا کوچک ترین مسئله و مشکل را به بزرگترین چالش در کشور تبدیل کنند، که باید در مقابل این اقدامات، جانانه و بسیجی وار ایستادگی کرد.
وی گفت: وظیفه ما، انسجام و وحدت ملی در برابر توطئه‌های دشمنان و مدیریت افکار عمومی است تا در برابر طرح و نقشه فتنه افکنانه دشمنان مقابله کنیم.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، حماسه تفکر بسیجی را در شرایط فعلی و کرونایی کشور بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: با تفکر بسیجی و حضور بسیجیان در تمامی صحنه‌ها، از جمله حضور در بیمارستان‌ها و اماکن عمومی، در کنار سایر خیران و مسئولان در کمک‌های مومنانه و حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا نقش آفرینی می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مسئولان، رزمندگان و بسیجیان، حماسه ۹ دی را جزو ایام الله انقلاب و ماندگار در تقویم ایران اسلامی برشمرد.
سرهنگ پاسدار موسی صفی، ۹ دی سال ۸۸ را روز بصیرت و میثاق مجدد ملت با ولایت رهبری ذکر کرد و آن را روز امتحان و سربلندی ملت ایران در مقابله توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.
انتهای پیام/
 حماسه ۹ دی، تجلی پیوند امت با ولایت است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار