استاندار آذربایجان شرقی:

اجرای طرح‌های مقابله با کرونا، تاثیر بسزایی در کاهش آمار بستری‌های آذربایجان شرقی دارد

1399/10/08 - 21:45 - کد خبر: 34840 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش قابل توجه آمار بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان، گفت: اجرای طرح‌های مقابله با کرونا، تاثیر بسزایی در این زمینه داشته و با تداوم این روند، می‌توانیم به نحو شایسته‌ای بیماری کرونا را مدیریت کنیم.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه نشست دستاوردهای طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی» که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر بهداشت، فرمانده کل سپاه و استانداران سراسر کشور برگزار شد، روند کنترل بیماری کرونا را در استان مطلوب دانست و گفت: از همه دست‌اندرکاران این حوزه صمیمانه قدردانی می‌کنم.
وی با اشاره به تمهیدات ستاد ملی مقابله با کرونا برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، گفت: اجرای طرح‌هایی نظیر مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا و طرح شهید سلیمانی موجب کاهش قابل توجه آمار مبتلایان و جان‌باختگان ناشی از کرونا شده است.
وی با بیان این‌که طرح شهید سلیمانی با مشارکت وزارت بهداشت و سازمان بسیج اجرا می‌شود، افزود: این طرح مبتنی بر پیشگیری و مقابله از بدو شکل‌گیری بیماری است و شامل مراقبت در شروع بیماری و نظارت و پایش می‌شود.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی با تاکید بر این‌که همه تلاش‌ها برای پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری است، گفت: این طرح که با استفاده از ظرفیت حضور بسیج در تمام ابعاد جامعه اجرا می‌شود، موجب ارتقای فرهنگ کار جمعی شده است.
انتهای پیام/
اجرای طرح‌های مقابله با کرونا، تاثیر بسزایی در کاهش آمار بستری‌های آذربایجان شرقی دارد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار