خبر/

پلمپ ۹ واحد مرغ فروشی متخلف در تبریز

1399/10/08 - 12:55 - کد خبر: 34806 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل دامپزشکی آذربایجان‌ شرقی گفت: ۹ واحد مرغ فروشی متخلف به دلیل قطعه بندی و بسته بندی غیرمجاز مرغ در شهرستان تبریز پلمپ شدند.

به گزارش نصر، امیرحسین بهداد افزود: در صورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی، مخاطرات و رخداد‌های بهداشتی متعددی می‌تواند در اماکن عرضه فرآورد‌های خام دامی روی دهد به همین دلیل در بازدید‌های منظم اکیپ‌های کنترل بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان تبریز ۹ واحد مرغ فروشی به علت تخلفات بهداشتی از جمله قطعه بندی غیر مجاز پس از ۲ مرحله اخطار کتبی با حکم دادستان تبریز و با حضور نماینده دادستان و نیروی انتظامی پلمپ شدند.
وی با اشاره به اینکه ماه گذشته در آذربایجان شرقی ۴۶ واحد به دلیل تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند، ادامه داد: مردم استان برای پیشگیری و کنترل بیماری‌های مشترک بین انسان و طیور بایستی از خرید مرغ خارج از بسته بندی مجاز به طور جدی اجتناب و از مرغ‌هایی که در کشتارگاه و زیر نظر ناظران بهداشتی دامپزشکی ذبح و سپس بسته بندی و به بازار عرضه می‌شوند، تهیه و مصرف کنند.
بهداد همچنین از مردم شرقی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را به ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها و یا از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ با کارشناسان دامپزشکی در میان بگذارند تا با تخلفات صورت گرفته برخورد قانونی صورت گیرد.
انتهای پیام/
پلمپ ۹ واحد مرغ فروشی متخلف در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار