مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

مقام جانبازان ارزشمند و ستودنی‌ است

1399/10/08 - 13:19 - کد خبر: 34805 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: صبر و بردباری جانبازان موجب ارتقای شأن و جایگاه آنها در نزد خداوند متعال بوده و برای ملت شریف ایران اسلامی مقامی ارزشمند و ستودنی دارند.

به گزارش نصر، عباس پورحسن در دیدار با جانبازان قطع نخاعی آسایشگاه فجر تبریز بیان کرد: صبر و بردباری جانبازان موجب ارتقای شأن و جایگاه آنها در نزد خداوند متعال بوده و برای ملت شریف ایران اسلامی مقامی ارزشمند و ستودنی دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان آذربایجان شرقی گفت: رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد و برای ما یک تکلیف و وظیفه شرعی است تا با تکریم و خدمت‌رسانی به این قشر معظم نهایت سعی خود را به کار گیریم تا شاید بتوانیم به آنها ادای دین کنیم.
پورحسن خاطرنشان کرد: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های جانبازان عزیز به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.
وی گفت: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.
انتهای پیام/
مقام جانبازان ارزشمند و ستودنی‌ است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار